| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Planiranje razvoja podjetja Dobro in zdravo s. p., s poudarkom na ravni strateškega managementa
Avtorji:ID Tušek, Ksenija (Avtor)
ID Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Tusek_Ksenija_2016.pdf (985,05 KB)
MD5: DACC35A4BB8E68A29B873627BE842B3D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ko je že kazalo, da bo podjetje ugasnilo in bomo po 48 letih uspešnega delovanja prenehali z dejavnostjo, smo sklenili, da bi bilo škoda zavreči pomembno konkurenčno prednost podjetja, ne da bi poskusili doseči potrebne spremembe. Odločili smo se za razvoj podjetja v novi dejavnosti v sinergiji z znanjem in izkušnjami, ki smo si jih pridobili v preteklih letih delovanja. Diplomsko delo je temelj planiranja razvoja podjetja Dobro in zdravo, s. p. Po proučitvi in analizi podjetja in določitvi njegovih prednosti, slabosti, vrednot in tudi ob upoštevanju razvoja okolja ter iz okolja izhajajočih možnosti in nevarnosti smo za podjetje določili vizijo ter poslanstvo podjetja, smotre in temeljne cilje ter tako zapisali inovirano politiko podjetja Dobro in zdravo, s. p. Na podlagi proučevanja vrednot prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti smo utemeljili tudi razvoj podjetja Dobro in zdravo, s. p., na ravni strateškega menedžmenta. Pri planiranem razvoju na ravni strateškega menedžmenta smo določili programsko-tržna področja podjetja ter utemeljili strateške možnosti in strategije podjetja, v zadnjem delu diplomske naloge pa zapisali tudi program razvoja proučevanega podjetja za naslednjih pet let.
Ključne besede:sinergija, razvoj, vizija, politika podjetja, strategije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Tušek]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58262 Novo okno
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:12312348 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SDBXZJGK
Datum objave v DKUM:08.06.2016
Število ogledov:941
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TUŠEK, Ksenija, 2016, Planiranje razvoja podjetja Dobro in zdravo s. p., s poudarkom na ravni strateškega managementa [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Tušek. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58262
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning the Development of the Company Dobro in zdravo, s. p. (Good and Healthy, Sole Proprietor), with Emphasis on the Strategic Management Level
Opis:When it had almost become a fact that the company would have stopped with its business after 48 years of successful business, we decided that it would have been a pity if we had discarded an important competition advantage of the company without an effort to achieve some important changes. We have decided to develop the company in the new brand with synergy in knowledge and experience gained in the previous business years. The diploma thesis is a basis of the company Good and healthy, sole proprietor, development planning. After the research and analysis of the company Good and healthy, sole proprietor, and definition of its strengths, weaknesses, values, and also with development of the environment dependent possibilities and threats, we have defined the vision and mission of the company, purposes, and basic goals. Therefore, we have written the innovative politics of the company Good and healthy, sole proprietor. Based on the researched values (strengths and weaknesses, opportunities and threats), we have also established the development of the company Good and healthy, sole proprietor, on the level of strategic management. With planned development on the level of strategic management, we have defined program-market areas of the company Good and healthy, sole proprietor, and established the strategic possibilities and strategies of the company. The last part of the diploma thesis also includes a program for the development of the researched company for the following five years.
Ključne besede:synergy, development, vision, policy of the company, strategies.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici