Naslov: | Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev |
---|
Avtorji: | ID Kužnik, Renata (Avtor) ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Kuznik_Renata_2016.pdf (1,91 MB) MD5: 463B121281E279B6AA5F095763B2DE03
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Magistrsko delo obsega teoretična izhodišča in raziskovalni del. Teoretična izhodišča so narejena na osnovi domače in tuje literature. Za začetek so raziskani pojmi internet, splet 2.0, kaj nas na tem področju čaka v prihodnosti (semantični splet).
Podjetja imajo res veliko priložnosti za učinkovito komuniciranje prek spletnih medijev. Eno od teh so zagotovo družbena omrežja. Če podjetje danes ni prisotno na nobenem družbenem omrežju, je to precejšnja škoda zanj in za promoviranje njegovih izdelkov in storitev. Elektronska pošta je pomemben del komuniciranja, ki ima številne prednosti, so pa tudi pasti, ki jih je treba upoštevati, preden se lotimo promocije prek tega kanala. Virusni marketing je povezan s pojmom sporočanja od ust do ust, pravzaprav je to najstarejša metoda promocije, le da se je v zadnjih letih preselila na splet (spletno sporočanje od ust do ust). Blogi so posebna oblika komuniciranja, podjetja pa na svojih straneh pišejo svoje bloge. Pri blogih je pomembna vsebina. Če podjetje v blogu nima sposobnosti ponuditi kakovostne vsebine, je bolje, da ga ne uporablja. Elektronsko poslovanje je poseben del, ki ga danes uporabljamo vsi, je široko področje in obsega različne oblike e-poslovanja. Je del našega vsakdanjika. Vsemu skupaj pa mora vladati ustrezna zakonodaja, ki ščiti potrošnike pred vsiljivim komuniciranjem organizacij. Tega je danes veliko, kar meče slabo luč na celotno digitalno oglaševanje.
Osnova za raziskovalni del, v katerem je bil cilj odgovoriti na vprašanje, kakšen odnos imajo uporabniki interneta do novodobnih spletnih medijev, je bila spletna anketa. Odziv na anketo je bil dober, predvsem glede na kratek čas anketiranja. Nekateri odgovori so bili pričakovani, nekateri so bili presenetljivi. Velik odstotek vprašanih uporablja družbena omrežja, zato je prisotnost na teh res pomembna, res pa je, da so oglasi na družbenih omrežjih precej moteči. Zanimivo je, da oglasi bolj motijo mlado populacijo kot srednje staro in starejšo populacijo. Družbena omrežja so med vprašanimi torej zelo popularna, manj popularni pa so blogi in nekatere oblike elektronskega poslovanja. Zanimiv je tudi podatek o poznavanju zakonodaje na tem področju, uporabniki bi lahko bolje poznali zakonodajo, tako bi manjkrat prišlo do slabe volje, negativnega odnosa do komuniciranja prek spletnih medijev in, ne nazadnje, bilo bi manj spletnih zlorab. |
---|
Ključne besede: | internet, oglaševanje, družbeni mediji, družbena omrežja, elektronska pošta, virusni marketing, blogi, elektronsko poslovanje |
---|
Kraj izida: | [Maribor |
---|
Založnik: | R. Kužnik |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58201  |
---|
UDK: | 659.3 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12296476  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:IB0KPPGY |
---|
Datum objave v DKUM: | 31.05.2016 |
---|
Število ogledov: | 1792 |
---|
Število prenosov: | 180 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
KUŽNIK, Renata, 2016, Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : R. Kužnik. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58201
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |