| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Tehnologije gradnje premostitvenih objektov na obstoječem železniškem omrežju s povečanjem funkcionalnosti uporabe provizorijev
Avtorji:Bojc, Ivo (Avtor)
Štrukelj, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bojc_Ivo_2016.pdf (14,40 MB)
MD5: C0B3C1A988188D608151A8A7B63F1BD6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Magistrsko delo obravnava staranje obstoječe železniške infrastrukture, kjer je potrebno za njeno nemoteno delovanje sprotno obnavljanje (zamenjevanje) dotrajanih premostitvenih objektov na njej. V ta namen so se tekom časa v različnih državah razvile različne tehnologije gradenj, katerih skupni imenovalec je želja po čim manjšem motenju prometa na njej. Zapore prometa se lahko pri tem praviloma merijo samo v urah ali, pri večjih posegih, nekaj dneh. V pomanjkanju pregleda nad temi specifičnimi tehnologijami je v tem delu najprej narejena raziskava vseh omenjenih tehnologij in njihova medsebojna primerjava. Ker nobena od teh tehnologij ni univerzalna, vsaka od teh izkazuje določene prednosti in slabosti v konkretnih pogojih glede na lokacijo in specifične želje investitorjev. Zaradi tega je zelo pomembno, da je nabor možnih tehnologij čim večji, kar omogoča večjo prilagodljivost danim pogojem, in s tem njihovo večjo učinkovitost. Predpostavljamo, da se lahko s kombiniranjem nekaterih od njih ta nabor še nekoliko razširi. Mnoge od navedenih tehnologij uporabljajo provizorije, ki omogočajo odvijanje prometa po tirih nad odprto gradbeno jamo. Ker pa so njihovi razponi omejeni, je omejen tudi prostor pod njimi. Tako smo postavili tezo, da se lahko ta prostor pod provizoriji bolje izkoristi, s čimer bi se lahko pod njimi gradile večje konstrukcije kot do sedaj, tako da bi se povečala tudi funkcionalnost uporabe le-teh. V ta namen je v tem delu razvit nov način podpiranja provizorijev s sestavljivimi montažnimi oporniki, ki koristno širino gradbene jame pod njimi v določenih primerih povečajo, in s tem vplivajo na učinkovitost provizorijev.
Ključne besede:premostitveni objekti, mostovi, tehnologija gradnje, železniška infrastruktura, dotrajani objekti, ovire v prometu, zapore prometa, stroški ovir, provizoriji, potiskanje s strani, vrivanje konstrukcij, potisne steze, montažna gradnja, montažni opornik, prekladne konstrukcije, podporne konstrukcije, zagatne stene
Leto izida:2016
Založnik:[I. Bojc]
Izvor:Maribor
UDK:624.21.036.5:625.1(043.2)
COBISS_ID:19833622 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NONIFCTJ
Število ogledov:827
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Construction technology of bridges on existing railway network with increasing functionality of temporary bridges
Opis:Master thesis deals with ageing of existing railways infrastructures where regular renewing (replacing) of obsolete bridges is necessary to restore undisturbed operations. Thus, different construction technologies in different countries were developed with a common intention to minimize the time of track possessions on them. It can be measured only in hours or, at large constructions works, a few days. In order to get a broader overview over specific techniques, we have made a review and description of certain technologies, and also compared all available constructions technology. None of them is universal, and each one has advantages and weaknesses at the same time regarding special circumstances and investors’ requirements. Therefore, it is quite important to obtain a large data base of different technologies, which can allow much better flexibility to given conditions and therefore a higher efficiency of a chosen technology. We assume that the assortment can be even wider by combining certain techniques and technologies. Many of them use predesigned temporary bridges, which allow traffic flow over the construction site. However, their length (span) is limited, which means that the space underneath is also defined. Because of this, it is of a great importance to provide a larger space under bridges as today. Our thesis is, that this can be achieved with new supports of temporary bridges, by constructing new abutments assembled with precast elements, which make temporary bridges more efficient.
Ključne besede:bridges, construction technology, railway infrastructure, obsolete infrastructure, track possession, track closure, track possession cost, temporary bridges, horizontal launching from the side, slide in track, prefabricated elements, prefabrication abutment, superstructure, substructure, sheet pile walls


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici