Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
HUMBOLDTOVA REFORMA ŠOLSTVA IN NOVOHUMANIZEM
Avtorji:
ID
Regoršek, Peter
(Avtor)
ID
Protner, Edvard
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Regorsek_Peter_2016.pdf
(690,29 KB)
MD5: 1E835258AB303C49C606EB291DA364ED
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrsko delo obravnava reforme srednješolskega in še posebej visokošolskega izobraževalnega sistema na nemških tleh na začetku 19. stoletja. Poglavitni namen naloge je prikazati pruske šolske reforme, katerih glavni avtor je bil Wilhelm von Humboldt, in visokošolski sistem, ki je nastal kot posledica teh reform, primerjati s tem, kar je od njega ostalo po bolonjski reformi. Seveda ne smemo pozabiti na novohumanizem, ki je precej vplival na vsebino samih reform. Uporabljeni so bili sekundarni viri, saj primarni viri pri nas niso na voljo, naloga pa bralcu omogoča jasen pogled na razvoj pruskih šolskih reform in vpliv neoliberalizma na izobraževanje ob koncu 20. stoletja in še posebej po bolonjskem procesu.
Ključne besede:
Prusija
,
Humboldt
,
novohumanizem
,
šolske reforme
,
neoliberalizem
,
bolonjska prenova
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Regoršek]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57932
UDK:
378.014.3Humboldt W."18./19"(043.2)
COBISS.SI-ID:
22263048
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FQCBQNZ5
Datum objave v DKUM:
08.06.2016
Število ogledov:
1578
Število prenosov:
194
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
REGORŠEK, Peter, 2016,
HUMBOLDTOVA REFORMA ŠOLSTVA IN NOVOHUMANIZEM
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Regoršek. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57932
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Raztrgani žamet bolonjske reforme
Pogovori o šolski reformi - dolga pot k enotni šoli za deset- do štirinajstletnike
Bolonjska reforma in obremenjenost študentov Filozofske fakultete Univerze v Mariboru
Osnovna šola Šentjernej
Po sledeh agrarne reforme in zaplemb v letih 1945-1949
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Študentski boji proti bolonjski reformi
Družboslovje v kontekstu šolske reforme
Zablode usmerjenega reformizma
Looking out
Bolonjska reforma
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
HUMBOLDT'S SCHOOL REFORM AND GERMAN NEW HUMANISM
Opis:
Master work deals reform of secondary school and especially higher education system on german soil at the beiginning of the 19. century. The main purpose of this work is to portray prussian school reforms, which the main author was Wilhelm von Humboldt and to compare higher education system, which was created as the result of these reforms, with that, what has left of it after bologna reforms. We have also to remember New Humanism, which had huge impact on content of reforms. Secondary sources were used, because there are no primary sources available in Slovenia and work allows the reader a clear view on the development of prussian school reforms and impact of neoliberalism on education at the end of 20. century and especially after bologna process.
Ključne besede:
Prussia
,
Humboldt
,
New Humanism
,
school reforms
,
neoliberalism
,
bologna process.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj