| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Plesni prispevek k projektu Porajajoča se pismenost v vrtcu/Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
Avtorji:ID Vernik, Metka (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vernik_Metka_2016.pdf (3,37 MB)
MD5: E4F48597567936EF532D218C0243F96D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Na osnovi načrtovanega projekta Porajajoča se pismenost v vrtcu/Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju smo v teoretičnem delu diplomske naloge opredelili začetno opismenjevanje. V izhodiščih za plesne dejavnosti v predšolskem obdobju smo opisali gibalni in plesni razvoj predšolskega otroka ter ustvarjanje in učenje skozi gibanje. Pri načrtovanju gibalno-plesnih dejavnosti vzgojitelji upoštevajo cilje, načela, oblike in metode, zato so predstavljeni v diplomski nalogi. Razvoj in spodbujanje ustvarjalnosti, naloge vzgojitelja in vpliv ustvarjalnega giba na otroke ter ples v povezavi z drugimi področji Kurikuluma smo opisali v poglavju Plesna vzgoja in ustvarjalni gib. V praktičnem delu smo predstavili in opisali projektno delo, ob čemer smo poudarili plesno dramatizacijo, ki smo jo izvedli z otroki, v starosti od 4 do 5 let, v vrtcu Jadvige Golež Maribor. Zapisali smo analizo vseh dejavnosti in evalvacijo plesne dramatizacije. Dejavnosti različnih področij Kurikula so bile usmerjene v ustvarjalni gib. Predvidevamo, da se otroci s pomočjo te metode lažje opismenjujejo. Z razvijanjem komunikacijskih dejavnosti, ki smo jih povezovali z dejavnostmi z različnih področij, smo razvijali otrokove predbralne in predpisalne sposobnosti.
Ključne besede:plesna vzgoja, področja Kurikula, začetno opismenjevanje, ustvarjalni gib, plesna dramatizacija.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Vernik]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57789 Novo okno
UDK:373.2.016:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:22153480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2AHR5VJF
Datum objave v DKUM:04.05.2016
Število ogledov:1573
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VERNIK, Metka, 2016, Plesni prispevek k projektu Porajajoča se pismenost v vrtcu/Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Vernik. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57789
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The contribution of dance to early literacy project in kindergarten/Early literacy development in the preschool period
Opis:Based on a planned project Early literacy in kindergarten/Early literacy development in the preschool period we defined early literacy in the theoretical part of this diploma thesis. In baselines for dance activities in the preschool period we described the moving and dance development of a preschool child as well as creation and learning through movement. When kindergarten teachers plan movement and dance activities, they comply with the goals, principles, forms and methods and this is why they are presented in the diploma thesis. In the chapter Dance education and creative movement we described the development and stimulation of creativity, kindergarten teacher duties and the influence of creative movement on children and dancing in connection with other fields of the Curriculum. In the practical part we presented and described our project work with emphasis on a dance dramatization in Kindergarten Jadvige Golež Maribor, performed by children aged 4 to 5 years. We wrote the analysis of all activities and evaluation of the dance dramatization. The activities of various fields in the Curriculum have been directed into creative movement. We anticipate that this method helps children learn literacy easier. With the development of communication activities that we connected with activities from various fields, we developed the child`s pre-reading and pre-writing skills.
Ključne besede:dance education, fields of the Curriculum, early literacy, creative movement, dance dramatization.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici