| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RABA SLOVENSKEGA JEZIKA PRI UČENCIH ZADNJEGA TRILETJA OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Holc, Sandra (Avtor)
Zemljak Jontes, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Holc_Sandra_2016.pdf (1,07 MB)
MD5: 999788AE2F2A0F555D9E14B999766CE1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V današnjem času se v šolah rabi narečij posveča vse manj pozornosti, saj naj bi učenci uporabljali predvsem knjižni jezik, ki je znan širšemu krogu ljudi. Učiteljeva naloga v šoli je, da učence pripravi na uporabo knjižnega jezika in jih k temu spodbuja. Učencem je seveda lažje, če učitelj izhaja iz istega kraja kot oni, kar pomeni, da jih razume, tudi če ne povedo vsega v knjižnem jeziku. Prav zaradi teh dejstev smo se odločili, da bomo raziskali rabo narečij pri učencih zadnjega triletja izbrane osnovne šole. Mednje smo razdelili anketni vprašalnik, ki je zajemal trinajst vprašanj, od najosnovnejših (spol, kraj bivanja, izobrazba staršev) do malce bolj osebnih, kar pomeni, da nas je zanimalo, kako se učenci pogovarjajo oziroma katero vrsto govora uporabljajo pri urah slovenščine, pri urah drugih predmetov, v pogovoru z učitelji, z drugimi zaposlenimi na šoli …
Ključne besede:raba narečij, knjižni jezik, učni načrt za slovenščino, tretje triletje OŠ, anketni vprašalnik.
Leto izida:2016
Založnik:[S. Holc]
Izvor:Maribor
UDK:811.163.6'282-057.874(043.2)
COBISS_ID:22100488 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KQ0VVA1K
Število ogledov:894
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE USE OF SLOVENE LANGUAGE AMONG PUPILS OF THE PRIMARY SCHOOL
Opis:Today schools pay less attention to the use of dialects since pupils should use formal language that is known to the wider range of people. The teacher in school should prepare and encourage students to use the formal language. It is easier for pupils if the teacher comes from the same place, which means that he or she understands them even if they do not say everything in formal language. Due to these facts we have decided to research the use of dialects by pupils of the last three years of the chosen primary school. To see if this is true, we have distributed a questionnaire to the pupils. The questionnaire comprises thirteen questions, from the basic ones (gender, place, parents’ education) to a bit more personal ones. We were interested in how the pupils communicate, which form of language they use in Slovene lessons, in other lessons, in conversation with the teachers and other employees at school.
Ključne besede:the use of dialects, formal language, curricula for Slovene, the last three years of primary school, questionnaire.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici