| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVEDBA INFORMACIJSKE PODPORE PROCESU VZDRŽEVANJA V PEKARNI SPAR, SPAR SLOVENIJA D.O.O.
Avtorji:ID Logar, Danijel (Avtor)
ID Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Maletič, Damjan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Logar_Danijel_2016.pdf (2,74 MB)
MD5: 6590B8B261F6BC0904CBD13F5C734DC4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V današnjem globalnem svetu je boj za tržni delež in končno zadovoljstvo kupca zelo zaostren. Za podjetja je ključno, da stalno izboljšujejo vse svoje poslovne procese, da lahko preživijo v tem dinamičnem in tekmovalnem poslovnem okolju, ki ne dopušča napak. Namen diplomskega dela je prenoviti, optimizirati in izboljšati procese vzdrževanja ter jih podpreti z uvedbo ustrezne računalniško informacijske rešitve. V skladu s tem diplomsko delo obravnava implementacijo programskega modula Vzdrževanje strojev in naprav. Ta modul je sestavni del CSB Systema, ki se že uporablja v podjetju Spar Slovenija, d.o.o. Diplomsko delo vključuje študijo primera, ki je bila izvedena v zgoraj omenjenem podjetju. Teoretični del diplomskega dela vključuje pregled literature, s pomočjo katere bomo lažje razumeli problematiko. V praktičnem delu diplomskega dela pa so prikazane ugotovitve in možnosti računalniško podprtega upravljanja in vodenja procesov vzdrževanja. Tekom uvajanja računalniške podpore upravljanja in vodenja procesov vzdrževanja smo uredili vso potrebno dokumentacijo, povezano z različnimi pristopi k vzdrževanju, hkrati pa tudi dokumentacijo, ki je ključna za določanje intervalov vzdrževanja. Nato smo analizirali in zabeležili trenutno stanje strojev in naprav ter vse podatke vnesli v informacijski sistem za vzdrževanje. Učinkovito zastavljena informacijska podpora mora nuditi vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo vzdrževalci pri svojem delu. Informacijska podpora nam prav tako optimizira in zmanjša stroške. Na podlagi rezultatov te študije je mogoče dobiti številna priporočila o tem, kako začeti pot proti računalniškim sistemom za upravljanje vzdrževanja.
Ključne besede:vzdrževanje strojev in naprav, informacijsko komunikacijska podpora vzdrževanja, implementacija, delovni nalog, evidenca okvar, CMMS/EAM
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57663 Novo okno
COBISS.SI-ID:7595539  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SRY5M0WF
Datum objave v DKUM:30.05.2016
Število ogledov:1513
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
LOGAR, Danijel, 2016, UVEDBA INFORMACIJSKE PODPORE PROCESU VZDRŽEVANJA V PEKARNI SPAR, SPAR SLOVENIJA D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57663
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPLEMENTATION OF THE INFORMATION SYSTEM SUPPORT IN THE MAINTENANCE PROCESS OF BAKERY SPAR, SPAR SLOVENIJA D.O.O.
Opis:In today’s global world the competition by means of increasing the market share and attaining customer satisfaction has become extremely fierce. It is crucial for organizations to continuously improve all their business processes in order to survive in the dynamic and competitive business environment, which does not allow any mistakes. The aim of this diploma thesis is to renew, optimise and to improve maintenance processes as well as to support them with introduction of adequate computer information system. Accordingly, the thesis addresses the implementation of the software module named as “Maintenance of machines and devices”. The module is an integral part of the CSB System, which is already used in the studied company. The thesis includes a case study conducted at Spar Slovenija d.o.o. A literature review is included to provide an understanding of the topic, and case study findings for comprehension of how maintenance management system can be computerized. We have collected and organised all of the necessary documentation related to the different maintenance approaches as well as documentation that is crucial for determining the maintenance intervals. Subsequently, we have analysed and recorded the current condition of machines and devices and entered all data in our computerized maintenance management system. Efficiently set information support must offer all necessary information, which is needed by maintenance workers. Information support also optimises and reduces expenses. From the results of this study, a number of recommendations on how to begin the journey towards computerized maintenance management system can be drawn.
Ključne besede:Maintenance of work equipment, Maintenance information communication support, Implementation, WO - Work order, Record of failures, CMMS/EAM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici