| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DAVČNI IN RAČUNOVODSKI VIDIK IZVAJANJA TRŽNE DEJAVNOSTI V JAVNEM ZAVODU X
Avtorji:ID Smogavc, Zlatka (Avtor)
ID Dajčman, Silvo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Smogavc_Zlatka_2016.pdf (440,08 KB)
MD5: 51DDF8C1F12D0F67A56356A4C02523D1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Javni zavod ustanovi država ali občina za namen izvajanja javne službe - zagotavljanje osnovnih potreb prebivalstva; šolstvo, zdravstvo idr. Javni zavod se lahko financira tudi z izvajanjem storitev na trgu – tržna dejavnost. V diplomski nalogi smo predstavili probleme neenotnih pravnih podlag, pri opredeljevanju javne službe in tržne dejavnosti, s katerimi se srečujejo javni zavodi v Sloveniji. Pravne podlage niso enotno urejene in je potrebna sprememba in posodobitev le- teh. Vlada je k spremembam že pristopila s predlaganima zakonoma o računovodstvu in javnih financah. Pri vodenju poslovnih knjig javni zavodi upoštevajo sodila, ki različno opredeljujejo razmejitev pridobitne in nepridobitne dejavnosti – davčni vidik ter javne službe in tržne dejavnosti – računovodski vidik. Problematiko in možne rešitve smo predstavili tudi na javnem zavodu X s področja šolstva.
Ključne besede:javni zavod, javna služba, tržna dejavnost, pridobitna dejavnost, nepridobitna dejavnost, sodila
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Z. Smogavc]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57622 Novo okno
UDK:334.72
COBISS.SI-ID:12351516 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HWKJK11E
Datum objave v DKUM:23.06.2016
Število ogledov:1679
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
SMOGAVC, Zlatka, 2016, DAVČNI IN RAČUNOVODSKI VIDIK IZVAJANJA TRŽNE DEJAVNOSTI V JAVNEM ZAVODU X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Z. Smogavc. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57622
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Tax and Accounting Aspects of the Implementation of Marketing Activities in a Public Institution
Opis:A public institution is established by a country or a municipality for the purpose of public services – ensuring people’s basic needs: educational system, health care and other. Public institution can also be financed by providing services on the market – commercial activity. In this thesis, we have introduced the issues of discordant legal basis at defining of public service and commercial activity, which public law institutions in Slovenia are encountering. Legal bases are not uniformly regulated and there is a need for change and upgrade of these. The government has already started the changes with the suggested laws of accounting and public finances. At keeping the accounts, public institution follows the criteria which differently define the delimitation of profit and non-profit activities – the tax aspect, public service and commercial activity – accounting aspect. We have also presented the issues and possible solutions on the public institution X from the field of education.
Ključne besede:public institution, public service, commercial activity, profit activity, non-profit activity, criteria


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici