| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
Avtorji:ID Golob, Saša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Golob_Sasa_2016.pdf (1,07 MB)
MD5: F3C50E2DC7BA375015E2BBD177398DA0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente. Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci. Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejmi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Golob]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57610 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:12298268 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BO5JBTSJ
Datum objave v DKUM:01.06.2016
Število ogledov:1505
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
GOLOB, Saša, 2016, Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Golob. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57610
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing Communications in Kaviar Kozmetika d.o.o.
Opis:Communication is the crucial part of transfer and exchange of information between the people. Companies communicate with their target audiences in order to achieve their objectives in marketing. The use of instruments and different techniques are also implemented and used. Company Kaviar kozmetika d.o.o, has a wide range of care products especially designed for mature and problematic skin. Their products are targeted for beauty salons and pharmacies and they employ experts to work and use the professional cosmetics. Their employees are well trained and have the expertise in the use of these cosmetics. In communicating with their target groups using various tools of marketing and communication. A lot of attention is paid to sales promotions, trade fairs, acquisition of contacts and maintaining relationships with their regular customers. With the acquired contacts, presentations for potential buyers are organised while direct marketing, such as telephone communication and communication through e-mail is used to reach the other potential buyers.
Ključne besede:marketing communication, planning and implementation of marketing communication, marketing communication instruments, sales promotion, fairs


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici