Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
Avtorji:
ID
Golob, Saša
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Golob_Sasa_2016.pdf
(1,07 MB)
MD5: F3C50E2DC7BA375015E2BBD177398DA0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente. Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci. Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja
,
instrumenti marketinškega komuniciranja
,
pospeševanje prodaje
,
sejmi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Golob]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57610
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12298268
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BO5JBTSJ
Datum objave v DKUM:
01.06.2016
Število ogledov:
1505
Število prenosov:
142
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Saša, 2016,
Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Golob. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57610
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Centralnobančna digitalna valuta
Kibernetska kriminaliteta
Ozaveščenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook o spletnem ribarjenju
To fear or not to fear on cybercrime
Kriminalistični vidik temnega spleta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kibernetski kriminal
Razširjeni porazdeljeni aplikacijski okvir za IoT naprave z nizko komunikacijsko hitrostjo
Diskurzi znotraj skupnosti Blockchain
Kibernetski terorizem kot grožnja delovanju sodobne informacijske družbe
Zavedanje domačih uporabnikov v Sloveniji o varnostnih grožnjah pri uporabi domačega računalnika
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Marketing Communications in Kaviar Kozmetika d.o.o.
Opis:
Communication is the crucial part of transfer and exchange of information between the people. Companies communicate with their target audiences in order to achieve their objectives in marketing. The use of instruments and different techniques are also implemented and used. Company Kaviar kozmetika d.o.o, has a wide range of care products especially designed for mature and problematic skin. Their products are targeted for beauty salons and pharmacies and they employ experts to work and use the professional cosmetics. Their employees are well trained and have the expertise in the use of these cosmetics. In communicating with their target groups using various tools of marketing and communication. A lot of attention is paid to sales promotions, trade fairs, acquisition of contacts and maintaining relationships with their regular customers. With the acquired contacts, presentations for potential buyers are organised while direct marketing, such as telephone communication and communication through e-mail is used to reach the other potential buyers.
Ključne besede:
marketing communication
,
planning and implementation of marketing communication
,
marketing communication instruments
,
sales promotion
,
fairs
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj