| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Avtorji:ID Brglez, Marko (Avtor)
ID Kosar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Brglez_Marko_2016.pdf (6,22 MB)
MD5: 23DEA07C1ECC7B0459440B1995830D75
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Ključne besede:Lego Mindstorms, EV3, programski jezik LeJOS, robotska roka
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Brglez
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57585 Novo okno
UDK:004.43:004.896(043.2)
COBISS.SI-ID:19477782 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WALO8ISN
Datum objave v DKUM:29.03.2016
Število ogledov:3043
Število prenosov:329
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
BRGLEZ, Marko, 2016, UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Brglez. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57585
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF LEGO MINDSTORMS EV3 AND LEJOS PROGRAMMING LANGUAGE FOR ROBOT ARM
Opis:This diploma thesis deals with practical example, how to use package Lego Mindstorms EV3 with programming language LeJOS for making robotic arm SCARA which can plot graphical content on paper. For the robotic arm are used only structural elements of the package Lego Mindstorms. The robotic arm controlling is done by the controlling program written in LeJOS programming language, which runs on controlling unit EV3. Graphical content plotted by the robotic arm is prepared in one of the software package, that enable the preparation and recording of graphical content into a file in vector SVG format. In addition there has been prepared application with graphical user interface that enables plotting simulation of graphical content to graphical user interface and moreover transfer files with graphical content in SVG format to the central control unit EV3.
Ključne besede:Lego Mindstorms, EV3, LeJOS programming language, robotic arm


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici