Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Avtorji:
ID
Brglez, Marko
(Avtor)
ID
Kosar, Tomaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Brglez_Marko_2016.pdf
(6,22 MB)
MD5: 23DEA07C1ECC7B0459440B1995830D75
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Ključne besede:
Lego Mindstorms
,
EV3
,
programski jezik LeJOS
,
robotska roka
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Brglez
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57585
UDK:
004.43:004.896(043.2)
COBISS.SI-ID:
19477782
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WALO8ISN
Datum objave v DKUM:
29.03.2016
Število ogledov:
3043
Število prenosov:
329
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRGLEZ, Marko, 2016,
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Brglez. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57585
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Preizkuševalnik funkcij strojev
Načrtovanje sekvenčnega krmilja in regulacije z izbirnim krmilnikom
Izbira pretvornika signalov za laboratorijske potrebe
Daljinski nadzor merilnikov na akumulacijskem jezeru Kanalski vrh
Grafični uporabniški vmesniki za nadzor valjarske linije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Diskretna regulacija krogle na plošči
Simulacije dinamičnih sistemov
Zbornik povzetkov študentskih projektov
Avtomatizacija procesnih postopkov
Avtomatizacija polnilne linije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
USE OF LEGO MINDSTORMS EV3 AND LEJOS PROGRAMMING LANGUAGE FOR ROBOT ARM
Opis:
This diploma thesis deals with practical example, how to use package Lego Mindstorms EV3 with programming language LeJOS for making robotic arm SCARA which can plot graphical content on paper. For the robotic arm are used only structural elements of the package Lego Mindstorms. The robotic arm controlling is done by the controlling program written in LeJOS programming language, which runs on controlling unit EV3. Graphical content plotted by the robotic arm is prepared in one of the software package, that enable the preparation and recording of graphical content into a file in vector SVG format. In addition there has been prepared application with graphical user interface that enables plotting simulation of graphical content to graphical user interface and moreover transfer files with graphical content in SVG format to the central control unit EV3.
Ključne besede:
Lego Mindstorms
,
EV3
,
LeJOS programming language
,
robotic arm
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj