| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OBLIKE KAZNOVANJA PREDŠOLSKIH OTROK S STRANI VZGOJITELJEV
Avtorji:ID Novačan, Sabina (Avtor)
ID Habe, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Novacan_Sabina_2016.pdf (618,65 KB)
MD5: EB20291E75BC9AC9E4EAB56ED96D892F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomske naloge je bil ugotovili, na kakšen način vzgojitelji v vrtcu uporabljajo kaznovanje kot vzgojno metodo. V raziskavo je bilo vključenih 100 vzgojiteljev Podravske regije. V ta namen je bil izdelan anketni vprašalnik,s pomočjo katerega smo ugotovili, da vzgojitelji v vrtcu uporabljajo kaznovanje, kot vzgojno metodo, redkeje, kot vzgojno metodo nagrajevanja. Vzgojitelji imajo različna mnenje o kaznovanju, saj so kaznovanje v veliki meri opisali kot neopredeljejo, zato ne moramo sklepati, ali imajo do kaznovanja negativno ali pozitivno stališče. Na podlagi semantičnega difereciala o stališčih kaznovanja pa lahko zaključimo, da vzgojitelji kljub navideznemu prepričanju, da je kazen slaba, kaznovanje vrednotijo kot pozitivno. Čeprav je v anketnem vprašalniku od 100 vzgojiteljev, 10 vzgojiteljev odgovorilo z izjavo, da pri svojem delu kaznovanja sploh ne uporabljajo. Vzgojitelji pri svojem delu ne uporabljajo pretežno verbalne metode kaznovanja, ampak se v večji meri poslužujejo metode prepovedi, odvzema stvari in odvzema priljubljene aktivnosti. Vzgojitelji, ki so zaposleni več let se pri svojem delu z otroki poslužujejo različnih oblik kaznovanja in v večini primerov zagovarjajo kaznovanje. Nanj gledajo kot na koristen vpliv na otroka, medtem ko vzgojitelji z manj let delovnih izkušenj pri svojem delu uporabljajo predvsem kaznovanja v obliki različnih prepovedi.
Ključne besede:kaznovanje, predšolski otroci, vzgojitelji
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Novačan]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57198 Novo okno
UDK:37.091.5-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:22513928 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MI4GRNNC
Datum objave v DKUM:12.09.2016
Število ogledov:1643
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
NOVAČAN, Sabina, 2016, OBLIKE KAZNOVANJA PREDŠOLSKIH OTROK S STRANI VZGOJITELJEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Novačan. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57198
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGIES USED BY TEACHERS TO DISCIPLINE PRESCHOOL CHILDREN
Opis:The purpose of this diploma paper was to determine to what extent kindergarten teachers use punishment as an educational method. The study included 100 kindergarten teachers from the Podravska region. For this purpose, a questionnaire was created in order to determine the proportion of using punishment as an educational method in comparison of using remuneration method. Surprisingly, the results revealed the teachers did not asses the punishment as a good nor as a bad means of education method, therefore, it could not be clearly concluded whether their opinion about the punishment as an educational method is more inclined towards the negative or towards the positive. Based on the semantic differential of the standpoint towards punishment, it could, however, be concluded that despite the apparent teachers’ opinion sentencing children is a negative educational method, they value it as positive. 100 teachers completed the questionnaire survey and only 10 of them claimed they absolutely do not apply punishment when working with children. The teachers predominantly tend to avoid using verbal punishment and mainly use methods of prohibition, confiscation of things and withdrawal of popular activities. Long-term employed kindergarten teachers make use of various forms of punishment and, in most cases, advocate punishment and regard its influence on children as beneficial. On the other hand, teachers with fewer years of work experience tend to sanction children with various forms of prohibitions.
Ključne besede:punishment, pre-school children, kindergarten teachers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici