Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SPOZNAVANJE DOMAČEGA KRAJA S POMOČJO PLESNE DEJAVNOSTI PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:
ID
Pajenk, Mojca
(Avtor)
ID
Ilić, Olivera
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pajenk_Mojca_2016.pdf
(1,41 MB)
MD5: 4B18F391B2DAF6793B29A6F69FF3FA15
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu so razvidni kulturni utrip in značilnosti domačega kraja Polzela, ki so ga predšolski otroci spoznavali prek priprave na plesno prireditev z naslovom Na Polzeli smo doma. Diplomsko delo je osredotočeno na sodelovanje predšolskih otrok z ožjo in širšo lokalno skupnostjo ter na otrokov neposredni način srečevanja s kulturo domačega kraja. V teoretičnem delu povzemamo vpliv kulturne dediščine, kjer se dotaknemo plesnega izročila, ter vplive družbenega okolja, kjer ne smemo pozabiti na sodelovanje vrtca s starši in okoljem. V nadaljevanju se posvečamo natančnemu načrtovanju plesne dejavnosti, ki je značilen pri pripravi na kakovostno plesno dejavnost. V nadaljevanju teoretičnega dela sledijo značilnosti projektnega dela, kjer je razvidno, da otrok doživlja svet celostno in da je za njegov razvoj potrebna integracija vseh vzgojnih področij, v pričujočem primeru integracija spoznavanja okolja in plesa. Teoretični del zaključimo z opisom kulturne ustvarjalnosti v Občini Polzela, ki vsebuje opis kraja in življenja na Polzeli, opis Vrtca Polzela in namen projekta Na Polzeli smo doma, kar bomo v empiričnem delu tudi podrobno opisali s postopkom priprave in izvedbe projekta.
Ključne besede:
kulturna dediščina
,
plesno izročilo
,
družbeno okolje
,
plesna dejavnost
,
projekt
,
plesna prireditev.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Pajenk]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57190
UDK:
373.2.016:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
22147080
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:20T0XCNY
Datum objave v DKUM:
03.05.2016
Število ogledov:
2058
Število prenosov:
177
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PAJENK, Mojca, 2016,
SPOZNAVANJE DOMAČEGA KRAJA S POMOČJO PLESNE DEJAVNOSTI PREDŠOLSKIH OTROK
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Pajenk. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57190
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
LEARNING ABOUT OUR MOMETOWN TROUHT PRESCHOOL CHILDREN'S DANCING
Opis:
The thesis deals with the cultural vibe and characteristics of my hometown Polzela, which preschool children learned about through preparation for a dance event entitled Na Polzeli Smo Doma (Polzela is our home). It focuses on cooperation of preschool children with the local community and their direct links with the culture of their hometown. The theoretical part touches on the effects of cultural heritage, including dance heritage, and the social environment, which also involves cooperation between the kindergarten, parents and the environment. Moreover, the thesis contains a typical in-depth plan for a quality dance activity. It presents the characteristics of the project, which indicate that the child experiences the world comprehensively and that all educational fields need to be integrated in the child's development process. In this case, integration involved environmental education and dance. The theoretical part concludes with a description of cultural creativity in the municipality of Polzela. It touches on the town and the life in Polzela, describes the Polzela kindergarten and explains the purpose of the project Na Polzeli Smo Doma. As for the empirical part, it provides a detailed description of the preparation for and implementation of the project.
Ključne besede:
cultural heritage
,
dance heritage
,
social environment
,
dance activity
,
project
,
dance event
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj