| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Embalaža kot pomemben komunikacijski medij podjetja. Prenova embalaže za izdelke podjetja Bioles Horizont
Avtorji:ID Salkić, Tilen (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Salkic_Tilen_2016.pdf (4,75 MB)
MD5: F33D627E4E6AE623D9FE95F97A5A854F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V našem diplomskem delu smo opredelili embalažo kot komunikacijski medij podjetja.Predstavili smo različne vrste embalaže in postopke izdelave, tiska in dodelave embalaže.V nadaljevanju nas je zanimal pomen vizualne podobe embalaže in njegov vpliv na komunikacijo s potrošnikom. Na podlagi teh teoretičnih temeljev smo nato analizirali konkurenčne embalaže v tržnem segmentu in prenovili obstoječo prodajno embalažo. Rezultat diplomskega dela je prenovljena vizualna podoba prodajne embalaže podjetja Bioles Horizont. V diplomskem delu je predstavljena prenovljena embalaža kock za podžig in nova embalaža za lesno volno.
Ključne besede:embalaža, vizualna podoba embalaže, oblikovanje embalaže, grafično oblikovanje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:T. Salkić
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57096 Novo okno
UDK:766:771.38(043.2)
COBISS.SI-ID:19456278 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KXDCBJC6
Datum objave v DKUM:03.03.2016
Število ogledov:1799
Število prenosov:277
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
SALKIĆ, Tilen, 2016, Embalaža kot pomemben komunikacijski medij podjetja. Prenova embalaže za izdelke podjetja Bioles Horizont [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Salkić. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57096
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Packaging as an important communication medium of a company. Redesign of products packaging for the company Bioles Horizont
Opis:In our diploma thesis we define packaging as a communication medium of the company. Throughout our thesis we present different types of packaging and manufacturing procedures and what is more, different types of printing processes and special finishing techniques of the packaging. In the continuation, we are interested in the importance of the visual image of the packaging and its influence on communication with consumers. Based on these theoretical foundations we analyzed some of the competitive packaging in the market segment and we also tried to improve the old sales packaging.
Ključne besede:packaging, visual image of packaging, packaging design, graphic design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici