| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole
Avtorji:ID Šimonka, Zita (Avtor)
ID Košir, Katja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2014_Simonka,_Kosir_Odnos_med_prepricanji_in_spoprijemanjem_z_negativnimi_custvi_v_razredu_pri_ucite.pdf (635,18 KB)
MD5: 17668CB11CA6F43BB1FA4D0D447B43F2
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2014/3-4/REI_7_3-4_03.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pretirano oklepanje mitov o idealnem učitelju vodi v učiteljeva prevelika pričakovanja, to pa posledično do izgorelosti in nastanka negativnih čustev (Bečaj 1990). Namen prispevka je preveriti povezanost med strinjanjem z miti o dobrem učitelju in doživljanjem negativnih čustev ter povezanost med samoocenjenim ustrezanjem mitom o dobrem učitelju in doživljanjem negativnih čustev. V raziskavi je sodelovalo 137 osnovnošolskih učiteljev. Rezultati raziskave so pokazali, da se učitelji pretirano oklepajo mitov o dobrem učitelju ter da v povprečju vsi v določeni meri v razredu doživljajo negativna čustva. Vzroke za negativna čustva najpogosteje iščejo v vedenju učencev. V diskusiji smo navedli nekaj možnih rešitev, ki bi učiteljem pomagale pri spoprijemanju z negativnimi čustvi v razredu.
Ključne besede:učitelji, negativna čustva, prepričanja, pričakovanja, osnovne šole
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 33-48
Številčenje:Letn. 7, št. 3/4
PID:20.500.12556/DKUM-56230 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.011.3-051:159.942
COBISS.SI-ID:21057032 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QETUKPPG
Datum objave v DKUM:21.12.2015
Število ogledov:1252
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
ŠIMONKA, Zita in KOŠIR, Katja, 2014, Odnos med prepričanji in spoprijemanjem z negativnimi čustvi v razredu pri učiteljih osnovne šole. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2014. Vol. 7, no. 3/4, p. 33–48. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=56230
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Relationship between beliefs and basic school teachers' coping with negative emotions in the classroom
Opis:Clinging excessively to the myths about the ideal teacher leads into teacher's excessive expectations, which in consequence leads to burnout and the emergence of negative feelings (Bečaj, 1990). The purpose of this paper is to examine the connection between agreeing with the myths about good teacher and negative emotional experiences and the correlation between self-assessed fitness to the myth of the good teacher and negative emotional experiences. The study involved 137 teachers in basic school. The results showed that teachers excessively cling to myths about good teacher and that on average they all to a certain extent experience negative emotions in the classroom. They most frequently look for reasons of the negative emotions in student behaviour. In the discussion we have suggested some possible solutions that could help teachers cope with negative emotions in the classroom.
Ključne besede:teachers, negative emotions, beliefs, expectation


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici