| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
Avtorji:ID Jesenek Bračko, Petra (Avtor)
ID Kolnik, Karmen (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2013_Jesenek_Bracko,_Kolnik_Pogostost_uporabe_informacijsko-komunikacijske_tehnologije_pri_pouku_geo.pdf (148,03 KB)
MD5: 8D74BF06F77078EBE8CCB73A46414DFB
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2013/1/6_JESENEK_KOLNIK.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V članku je predstavljen kratek pregled vključevanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji v zadnjih dvajsetih letih. Izhodišča in nameni analiziranih raziskav niso bili enotni, zato smo v prispevku predstavili izbrane pomembnejše rezultate, ki procesno kažejo stanje uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. Predstavljeni so tudi pomembnejši projekti, ki so od leta 1994 dalje vplivali na uvajanje tehnologije v sam vzgojno-izobraževalni proces ter digitalno opismenjevali tako učitelje kot učence. Osrednji del članka je namenjen predstavitvi rezultatov v letu 2010 izvedene raziskave o opremljenosti geografskih učilnic in rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. V raziskavi so analizirana mnenja učiteljev geografije o pogostosti uporabe le-te pri pripravi in izvedbi pouka geografije. Anketirani so razmišljali o vzrokih in lastni usposobljenosti za njeno uporabo ter vrstah usposabljanj, ki so jih bili deležni.
Ključne besede:informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, geografija, učitelji, opremljenost, uporaba
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2013
Št. strani:str. 91-104
Številčenje:Letn. 6, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-56171 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.64:004:910.1
COBISS.SI-ID:19843592 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SBMISTR7
Datum objave v DKUM:21.12.2015
Število ogledov:1710
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
JESENEK BRAČKO, Petra in KOLNIK, Karmen, 2013, Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2013. Vol. 6, no. 1, p. 91–104. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=56171
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Frequency of using ICT in teaching geography in Slovenia
Opis:This article presents an analysis of expert sources and gives an overview of the integration of ICT in teaching geography in Slovenia. It presents the main results of different studies, which show representative usage of ICT in geography lessons. The studies included herein were carried out by individuals as well as by state educational institutions. The article highlights, among other things, some major projects since 1994, which have had a significant influence on the introduction of technology in the educational process and on teachers' and students' digital literacy. The core of the article presents the results of a 2010 survey on equipment of geography classrooms and the use of ICT in geography lessons in Slovenian schools. We looked into the opinions of geography teachers about the frequency of using information and communication technologies in geography lessons in Slovenia. The respondents also discussed the possible reasons for rare usage of ICT and their qualification for actively using ICT in teaching.
Ključne besede:information and communication technology, ICT, geography, teachers, equipment, usage


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici