| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:E-learning within the framework of the Czech university system
Avtorji:ID Klement, Milan (Avtor)
ID Dostál, Jiří (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2013_Klement,_Dostal_E-learning_within_the_framework_of_the_Czech_university_system.pdf (728,22 KB)
MD5: 2ACBD8329CEC6B093066D5429DFE1778
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2013/2-3/REI_6_st_2-3_cl_08.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:During the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education systems, not only within the framework of blended, but, to an increasingly larger extent, also of full-time study modes, accredited and implemented at Czech universities. However, along with its large-scale deployment, a number of problems have emerged, which resulted in the formulation of new research hypotheses. Among the most important ones are those regarding the influence of e-learning on the quality of education, the efficient ways of motivating and mobilizing students, and the creation and development of particular competences. There are many external, as well as internal influencing factors, acting more or less covertly, to a greater or lesser intensity. It is highly desirable to identify, describe, analyze, and minimize or maximize their influence in order to prevent them from having a massive negative impact, conditioned by fashion trends, on the quality of tertiary education.
Ključne besede:e-learning, e-learning development, learning theories, information and communication technologies, Bologna declaration
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2013
Št. strani:str. 141-158
Številčenje:Letn. 6, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-55998 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:378:37.091.64:004(437.3)
COBISS.SI-ID:20122888 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8A7TIT9Y
Datum objave v DKUM:21.12.2015
Število ogledov:1432
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KLEMENT, Milan in DOSTÁL, Jiří, 2013, E-learning within the framework of the Czech university system. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2013. Vol. 6, no. 2/3, p. 141–158. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55998
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:E-učenje v okviru univerzitetnega izobraževanja na Češkem
Opis:V zadnjih nekaj letih je e-učenje postalo sestavni del sistema terciarnega izobraževanja, ne samo pri kombiniranem študiju, temveč v vse večjem obsegu tudi v okviru rednih študijskih programov, ki so akreditirani in se izvajajo na čeških univerzah. Toda ob obsežnem uvajanju te vrste učenja se je pojavilo kar nekaj pomislekov, ki so vplivali na oblikovanje novih raziskovalnih hipotez. Med najpomembnejšimi so tisti, ki zadevajo vpliv e-učenja na kakovost izobraževanja, učinkovite načine za motivacijo in spodbujanje študentov ter ustvarjanje in razvoj posebnih kompetenc. Obstaja veliko zunanjih ter tudi notranjih dejavnikov vpliva, ki delujejo bolj ali manj prikrito oziroma bolj ali manj intenzivno. Priporočljivo je, da se tovrstni dejavniki prepoznajo, opišejo in analizirajo ter da se minimalizira ali maksimira njihov vpliv, saj se le na tak način lahko prepreči njihov vsesplošni negativni vpliv na kakovost terciarnega izobraževanja, ki ga pogojujejo tudi modne smernice.
Ključne besede:visoko šolstvo, visokošolski študij, e-učenje, učne teorije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, Bolonjska deklaracija, Češka


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici