| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja
Avtorji:ID Ivanuš-Grmek, Milena (Avtor)
ID Vršič, Barbara (Avtor)
ID Bakračevič, Karin (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2014_Ivanus-Grmek,_Vrsic,_Bakracevic_Vukman_Ocenjevanje_kot_dejavnik_spodbujanja_kompetence_ucenje_u.pdf (255,30 KB)
MD5: B734D649490820F01458A2974CDE14B3
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2014/2/REI_7_2_web_cl_6.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku predstavljamo kompetenco učenje učenja in vlogo učitelja pri spodbujanju njenega razvoja preko ocenjevanja in dajanja povratnih informacij. Poučevanje za učenje učenja vpliva na učiteljevo ravnanje v razredu, kar se kaže v večji odgovornosti in v spremenjenem odnosu do učencev. Od učiteljev zahteva drugačno pojmovanje lastnega znanja, poučevanja in učenja ter prispeva k večji avtonomnosti učencev. Med dejavniki učenja, na katere lahko vplivamo v šoli, smo izpostavili ocenjevanje in samoocenjevanje ter vsebino in oblike povratne informacije. Rezultati raziskave nas opozarjajo, da anketirani osnovnošolski učitelji večinoma ocenjujejo, da dejavnosti za spodbujanje učenja učenja izvajajo relativno pogosto, obstajajo pa razlike glede na delovne izkušnje učiteljev.
Ključne besede:učenje učenja, ocenjevanje, samoocenjevanje, preverjanje znanja, povratne informacije, osnovne šole
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 97-115
Številčenje:Letn. 7, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-55968 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.26:373.3
COBISS.SI-ID:20704520 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NXLRGKFJ
Datum objave v DKUM:21.12.2015
Število ogledov:2184
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
IVANUŠ-GRMEK, Milena, VRŠIČ, Barbara in BAKRAČEVIČ, Karin, 2014, Ocenjevanje kot dejavnik spodbujanja kompetence učenje učenja. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2014. Vol. 7, no. 2, p. 97–115. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55968
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment as a factor encouraging the learning-to-learn competency
Opis:The paper presents the learning to learn competence, and teacher's role in promoting its development through assessment and providing feedback. Teaching for learning to learn affects teacher behavior in the classroom, resulting in greater accountability and in revised attitudes towards the students. From teachers it requires a different conception of their own knowledge, teaching and learning, and contributes to increased autonomy of learners. Among the factors of learning school can influence assessment and self-assessment and the content and forms of feedback were exposed. The survey results remind us that a majority of participating teachers in basic school estimate they perform the activities to promote learning to learn carried relatively frequently, there are, however, differences depending on teachers' work experience.
Ključne besede:learning to learn, knowledge assessment, self-assessment, feedback


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici