Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
STRATEGIJE OBLIKOVANJA CEN NA PODROČJU STORITEV
Avtorji:
ID
Sajevec, Jasna
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Sajevec_Jasna_2015.pdf
(1,92 MB)
MD5: 6DE62D0CF17C289BC1BFA9AE3FBB2C7B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Namen magistrskega dela je na podlagi teoretičnih izsledkov in prakse proučiti in predstaviti strategije oblikovanja cen na področju storitev, in sicer na primeru frizerskih storitev v Sloveniji. Z uporabo ustrezne metodologije želimo izvedeti, kako pomembno je oblikovanje cen posameznih storitev ter kateri dejavniki lahko vplivajo na samo oblikovanje cen. Prav tako želimo izvedeti, kako v nekaterih frizerskih salonih po Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Slovenj Gradec) oblikujejo cene ter kakšne metode oblikovanja cen uporabljajo v teh salonih. V teoretičnem delu magistrskega dela smo se najprej podrobneje posvetili opredelitvam cen različnih avtorjev in tudi opredelitvam cen z marketinškega vidika. V tem delu smo predstavili tudi različne dejavnike, ki vplivajo na samo oblikovanje cen. Predstavili smo tudi celovit postopek oblikovanja cen, osredotočili smo se predvsem na odnos med ceno in kakovostjo, ter predstavili vseh šest korakov za oblikovanje cen. Pri zadnjem delu teoretičnega dela magistrskega dela pa smo se usmerili predvsem na storitveno področje, predstavili smo pomen, značilnosti in vrste storitvenih področij. Proučevali smo tudi pomen frizerstva kot storitvene dejavnosti, kjer smo opredelili samo frizerstvo in opisali oblikovanje cen v frizerskih salonih. V empiričnem delu magistrskega dela preverjamo konceptualni model na reprezentativnem vzorcu. Izbrali smo si po 3 salone v Mariboru, Ljubljani ter Slovenj Gradcu. V vsakem od teh salonov smo opravili intervju z lastnikom salona ter razdelili 10 strukturiranih anketnih vprašalnikov strankam v vsakem salonu. Lastnike salonov smo v intervjujih spraševali predvsem o metodah oblikovanja cen v njihovih salonih, anketirance pa o zadovoljstvu v salonu in zvestobi do salona ter kakšen pomen imata zanje denarni in nedenarni vidik cen. V sklepu smo predstavili ključne rezultate in ugotovitve, ki smo jih pridobili pri raziskavi našega dela, ter predstavljamo glavne ugotovitve v nalogi in podajamo nasvete za naprej.
Ključne besede:
cena
,
oblikovanje cen
,
storitev
,
frizerstvo
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Sajevec]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55531
UDK:
338.4
COBISS.SI-ID:
12218396
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:5AD9XOC3
Datum objave v DKUM:
02.03.2016
Število ogledov:
1714
Število prenosov:
275
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SAJEVEC, Jasna, 2015,
STRATEGIJE OBLIKOVANJA CEN NA PODROČJU STORITEV
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Sajevec. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55531
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Future and innovations of enterprise resource planning systems
Enterprise resource planning solutions acceptance model (ERPAM)
Implementing local or cloud business solutions
Enterprise resource planning solutions and manufacturing executing systems integration
Development trends of ERP systems
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razširjenost poslovno-informacijskih rešitev in potrebe po povezovanju z dokumentacijskimi sistemi
Comparison of Enterprise resource planning solutions in the company Unior, d. d.
Application of enterprise resource planning solution in the selected company
Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin
Izdelava spletne strani z uporabo programske opreme kot storitve
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PRICING STRATEGIES IN THE SERVICE SECTOR
Opis:
The purpose of the master teases is to research and present strategies of price development in services, on the basis of theoretical findings. Specifically on the example of hairdressing in Slovenia. Whit the use of appropriate methodology we wish to learn how important price development for particular service is and what factors can influence said development. We wish to learn as well how price development is carried out in hairdressing services and how prices are formed in a few exemplary salons in Slovenia (LJ, MB, SG) based on the region and which models of price development are used. In the theoretical part of the master teases we are presenting prices of various authors, definition of the prices from a marketing stand point as well as the definition of prices as a component of marketing mix. We have also presented various factors that influence the development of prices. In the next chapter of the theoretical part we have presented the full process of price development (formation) were we have focused mostly on relation between prices and quality and presented all six stages of price development. In the last chapter of the theoretical part we limited ourselves mostly to the significance of service field, where we presented the meaning, characteristics and types of service fields as well as classification of services. In this chapter we are as well examining the significance of hairdressing as a service activity, were we limited ourselves strictly to hairdressing and described price development in hair-salons. In the empirical part of the master teases we verified our model on a representative sample where we choose three hair-salons in Maribor, three in Ljubljana and three in Slovenj Gradec. In each of these we interweaved the owner and distributed questioners to ten customers in each salon separately. The survey was done with a structured questioner. We asked the owners manly about the development of prices they have in their salons. We asked the respondents about their satisfaction whit the salon, their loyalty to the salon and on their importance of monetary and non-monetary terms of prices. In the Comnclusions we present key findings of the research.
Ključne besede:
price
,
pricing
,
services
,
hairdressing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj