Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TEMATSKI ZEMLJEVID EVROPE ZA SLEPE IN SLABOVIDNE UČENCE
Avtorji:
ID
Ros, Špela
(
Avtor
)
ID
Borovič, Monika
(
Avtor
)
ID
Kermauner, Aksinja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Ros_Spela_2015.pdf
(2,82 MB)
MD5: B260B7ADC635F91DF5D55684FB7C83C7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Slepi in slabovidni učenci v času svojega izobraževanja potrebujejo specifične prilagoditve glede na njihove potrebe, kot so prostorske prilagoditve, mirno in spodbudno okolje, stalni nadzor in retorične ter druge sposobnosti učitelja. Vsekakor pa ne moremo izpustiti uporabe različnih modelov, maket, tipnih zemljevidov, uporabe različnih naravnih materialov, ki so namenjeni taktilnemu sprejemanju informacij. Le-to slepim in slabovidnim učencem pomaga pri dopolnjevanju predstav in pri razumevanju pojmov, ki so jim drugače nedosegljivi. Odločili smo se izdelati tipni tematski zemljevid Evrope, prilagojen slepim in slabovidnim, in ga tudi izkustveno preizkusiti pri slepih in slabovidnih osebah. V praktični del smo zajeli natančne opise poteka izdelave tipnega zemljevida Evrope ter dodatka k zemljevidu, in sicer knjižic z zvočnimi posnetki, ki vsebujejo kratki geografski in demografski opis Evrope. Obe knjižici sta prilagojeni slepim in slabovidnim učencem. Tipni zemljevid se lahko uporablja tako pri pouku geografije kot pri pouku slovenskega jezika. Kot popestritev oziroma zanimivost so v dodatku nanizani pozdravi v različnih evropskih jezikih, ki so razvrščeni glede na jezikovne skupine, ter zgodba o nastanku imena naše celine. Zemljevid z dodatki smo na koncu predstavili in preizkusili s slepimi in slabovidnimi člani Medobčinskega društva slepih in slabovidnih Murska Sobota, ki so nam podali svoja mnenja in izkustva ter nam potrdili uporabnost našega izdelka.
Ključne besede:
slepota
,
slabovidnost
,
inkluzija
,
poučevanje slepih in slabovidnih
,
tipni zemljevid Evrope
,
jezikovne skupine
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Borovič
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55507
UDK:
37.091.6:91-056.262(043.2)
COBISS.SI-ID:
21858824
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HQCRNGEB
Datum objave v DKUM:
23.02.2016
Število ogledov:
2688
Število prenosov:
364
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROS, Špela in BOROVIČ, Monika, 2015,
TEMATSKI ZEMLJEVID EVROPE ZA SLEPE IN SLABOVIDNE UČENCE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Borovič. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55507
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza glavnih komponent
Ocenjevanje zamaha pri golfu z uporabo inercijskih senzorjev v mobilnem telefonu
Zaznavanje obrazov v video vsebinah in njihova klasifikacija
Primerjava pristopov k napovedovanju porabe električne energije
Prepoznavanje čustev s pomočjo senzorja kinect, programskega orodja FaceShift in analize glavnih komponent
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza glavnih komponent
Sistem avtentikacije s samodejnim prepoznavanjem obrazov z metodami multivariatne analize
Prepoznava obrazov na mobilnih platformah
Lasersko navarjanje orodnih jekel
Metoda glavnih komponent
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THEMATIC MAP OF EUROPE FOR BLIND AND VISUALLY IMPAIRED STUDENTS
Opis:
During the time of their education, the blind and visually impaired students need specific adjustments according to their needs, such as spatial adjustments, a quiet and encouraging environment, constant supervision and rhetorical and other qualifications of the teacher. However, the use of different models, mock-ups, tactile maps, application of various natural materials intended for tactile representation of information shall not be disregarded. All of the above mentioned help the blind and visually impaired with the supplement of images and the understanding of concepts which are otherwise unattainable to them. We have decided to make a tactile thematic map of Europe adjusted to the blind and visually impaired and we have also experimentally tested this tactile map with the blind and visually impaired individuals. The practical part comprises a thorough description of how the tactile map of Europe was made and a supplement to the map, namely a couple of booklets with audio recordings containing a brief geographical and demographical description of Europe. Both booklets are adjusted to the blind and visually impaired students. The tactile map can be used at geography lessons, as well as lessons of the Slovenian language. As a diversification or as an attraction, greetings in different European languages are stated in the supplement, arranged according to linguistic groups, and also the story about the emergence of our continent can be found here. Finally, we have introduced and tested the map and its supplements with the blind and visually impaired members of the Intermunicipal Society of the Blind and Visually Impaired Murska Sobota who have given their opinions and described their experiences and thus confirmed the usability of our product.
Ključne besede:
blindness
,
visual impairment
,
inclusion
,
teaching of the blind and visually impaired
,
tactile map of Europe
,
linguistic groups
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj