Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZVOJ IN UPORABA MODELA E-IZOBRAŽEVANJA ANGLEŠKEGA POSLOVNEGA JEZIKA
Avtorji:
ID
Tratnik, Alenka
(Avtor)
ID
Jereb, Eva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
RAZ_Tratnik_Alenka_i2015.pdf
(3,21 MB)
MD5: C11A3745C202753AF79F86D3D7391791
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V doktorski disertaciji so uvodoma predstavljeni teoretični vidiki e-izobraževanja, opredeljena različna pojmovanja e-izobraževanja, od splošnih do bolj specifičnih, opisujemo pa tudi poglavitne značilnosti in različne oblike e-izobraževanja. Nadalje predstavljamo začetke in razvoj e-izobraževanja od študija na daljavo do sodobnih oblik mobilnega izobraževanja ter ključne razlike med klasičnim načinom izobraževanja v učilnici in e-izobraževanjem. E-izobraževanje se pojavlja v različnih izvedbenih modelih, ki jih po posameznih fazah razvoja predstavljamo v poglavju o modelih izobraževanja, prikazujemo pa tudi prednosti in pomanjkljivosti e-izobraževanja ter vlogo in kompetence različnih udeležencev e-izobraževanja. Specifičnost tujejezikovnega poučevanja zahteva uporabo drugačne metodike. Razvoj različnih metod za učenje in poučevanje angleščine ter razlogi za prelom od klasičnega načina izobraževanja so pojasnjeni iz različnih zornih kotov, teoretičnega, praktičnega kakor tudi z vidika uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Eno od osrednjih poglavij naloge predstavlja razvoj modela e-izobraževanja angleškega poslovnega jezika, kjer se osredotočamo na opredelitev ciljev, pogojev in izhodišč za eksperimentalno uvedbo modela v pedagoški proces na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za organizacijske vede ter razčlenjujemo posamezne faze razvoja modela. Poglobljeno se lotevamo tudi predstavitve zgradbe modela z opisom vsebine, študijskih gradiv in posameznih učnih aktivnosti. V empiričnem delu naloge analiziramo rezultate raziskave o testiranju modela, kjer smo ovrgli dve od treh zastavljenih hipotez, saj smo ugotovili statistično pomembne razlike med skupino, ki se je izobraževala prek modela e-izobraževanja, in skupino, ki je imela le klasično izobraževanje. Podatke za raziskavo smo pridobili z anketo o zadovoljstvu, kakovosti in uporabnosti modela e-izobraževanja, o vplivih na učni dosežek, o motivacijskih dejavnikih za učenje in o odnosu do predmeta oz. učenja poslovne angleščine. Posebna pozornost je bila pri testiranju modela usmerjena na stopnjo zadovoljstva udeležencev z izvedbo izobraževanja, oceno udeležencev glede strukture modela, zanimivosti in privlačnosti učnih vsebin ter aktivnosti, odgovorili pa smo na tudi vprašanje, kako model izpolnjuje svojo funkcijo in kakšen je njegov vpliv na učinkovitost e-izobraževanja.
Ključne besede:
e-izobraževanje
,
model e-izobraževanja
,
klasično izobraževanje
,
poslovni angleški jezik
,
učno okolje Moodle
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55452
COBISS.SI-ID:
286435328
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LTEWX2MG
Datum objave v DKUM:
13.10.2016
Število ogledov:
3268
Število prenosov:
294
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TRATNIK, Alenka, 2015,
RAZVOJ IN UPORABA MODELA E-IZOBRAŽEVANJA ANGLEŠKEGA POSLOVNEGA JEZIKA
[na spletu]. Doktorska disertacija. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55452
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Starostnik z rakom prostate
Starostnik z rakom prostate
Dedni dejavniki, povezani z rakom prostate
Diagnostični postopek pri bolniku z rakom mod
Zdravstvena nega bolnika z rakom prostate na sistemskem zdravljenju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pomen določanja koncentracije receptorja za alfa fetoprotein pri bolnikih z rakom prostate
Epigenetsko določanje in primerjalno vrednotenje limfocitov Treg v vzorcih periferne krvi bolnikov z rakom prostate
Primerjalno vrednotenje izplenov DNA iz vzorcev periferne krvi bolnikov z rakom prostate in levkocitnih koncentratov krvodajalcev
Spremljanje citotoksične aktivnosti naravnih celic ubijalk izbranih bolnikov z rakom prostate tekom eksperimentalne imunske terapije
Terapevtska in diagnostična uporaba človeških eksosomov: sistematični pregled in analiza globalnih trendov izvajanja kliničnih raziskav
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF E-LEARNING MODEL FOR BUSINESS ENGLISH
Opis:
This doctoral dissertation firstly presents theoretical perspectives of e-learning focusing on various e-learning definitions from general to more specific ones. Next, the main characteristics and different forms of e-learning are described. We then present the beginnings and history of e-learning from distance education to modern types of online and mobile learning. The main differences between traditional classroom and online learning are also given. E-learning comes in many variations and forms, presented more thoroughly in the chapter on different learning models. Furthermore, the advantages and disadvantages of e-learning are explored along with the role and competences of people involved in an e-learning course. The specificity of foreign language learning calls for different methodology, thus the development of English language teaching methods is described in more detail. In addition, reasons for a breakup from traditional teaching and learning are given, taking into account various theoretical and practical perspectives as well as the role of information and communication technologies. One of the central chapters of the dissertation sheds light on the development of a business English e-learning model, presenting the aims, purpose, conditions, and starting-points for each step involved in the process of its development. The chapter also gives an insight into the structure, topics, learning materials, and activities included in the e-learning model alongside its experimental integration in the teaching and learning process at the University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences. The last chapter brings together the results of empirical testing of the e-learning model for business English, providing evidence for refuting two out of three hypotheses as results indicate statistically significant differences between students in face-to-face classes and those in an online course. Research results were gathered through a survey measuring student satisfaction, quality, and applicability of the e-learning model, its impact on learning outcomes, on motivation for learning, as well as on the students' attitudes towards business English learning. Special attention was also given to measuring student satisfaction levels with different elements of an online course, its learning materials and activities, and the structure and design of the e-learning model. We also respond to the question whether the model fulfils the aims of the course and assess the impact of the developed model on the effectiveness of e-learning.
Ključne besede:
e-learning
,
e-learning model
,
traditional instruction
,
business English
,
Moodle learning environment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj