| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinki osvetlitve pri medijskem dogodku
Avtorji:ID Tomše, Lucija (Avtor)
ID Balantič, Zvonko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Tomse_Lucija_2015.pdf (1,45 MB)
MD5: 83F539C1EB5D16B0D59DAA34385991CE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Tako kot delo, je ključni del človeškega vsakdana tudi prosti čas, v sklopu katerega se posvečamo stvarem, ki nas sproščajo, polnijo z novo, svežo energijo, dajejo zagon in novo znanje ter pletejo močnejše družinske in nasploh družabne vezi. Obisk dogodka je vsekakor ena tistih dejavnosti, kjer lahko vse od naštetega in verjetno še več tudi pridobimo, seveda ob predpostavki, da vse poteka po načrtih in s tem zadovolji naša pričakovanja. Del teh pričakovanj je seveda tudi kakovostna osvetlitev dogajanja, ki na prisotnega lahko vpliva pozitivno ali pa negativno. V kolikšni meri se pravzaprav zavedamo vpliva in pomembnosti osvetlitve, ki jo lahko doživimo kot gledalec, smo raziskali v tem diplomskem delu. Zanimala nas je razlika med oceno osvetlitve zabavnega in kulturnega dogodka, med mnenjem o doživljanju in opažanju osvetlitve, kadar dogodke spremljamo na samem prizorišču in ko jih gledamo preko televizijskega prenosa, pa tudi kakšna je pravzaprav razlika v osvetlitvi, ko celotno dogajanje snema TV ekipa. Če se tega zavedamo ali ne, način osvetlitve večkrat močno vpliva na naše počutje, čustvene reakcije in mnenje o preostalih stvareh, kot so recimo scena, garderoba ali celo sam nastop na dogodku. Posledično gre za sestavni del dogajanja, ki je vse prej kot zanemarljiv in večkrat odločujoč, ko prireditvi podajamo pozitivno ali negativno oceno.
Ključne besede:dogodek, svetloba, psihološki vpliv barv, osvetlitev dogodka
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-55414 Novo okno
COBISS.SI-ID:7503379  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DBSFKVY5
Datum objave v DKUM:23.12.2015
Število ogledov:794
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
TOMŠE, Lucija, 2015, Učinki osvetlitve pri medijskem dogodku [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55414
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effects of lighting in a media event
Opis:Just as work is a crucial part of human daily activities, so is our free time, in which we dedicate ourselves to whatever relaxes us, fills us with new and fresh energy, gives us momentum and new knowledge, and weaves stronger family or social bonds. Attending some kind of event is undoubtedly one of the activities by which we can enjoy all of the above and possibly even more, obviously provided that everything about the event runs as planned and thus satisfies our expectations of it. Part of these, of course, is a quality lighting experience of the event, as this can influence those attending it positively or negatively. What we researched in this thesis is in what measure we are actually conscious and aware of the influence and importance of lighting, as experienced by the audience or viewer. We researched the difference between the evaluation of an entertainment event and a cultural event, between opinions on perception and awareness of lighting when attending an event on location versus experiencing it via a television broadcast, and also what the actual differences in the setup or use of ligthing are when an event is being taped or broadcast by a TV crew. Whether we realize it or not, the use of lighting often strongly influences our sensations, feelings, emotional reactions and even our opinions on all other factors of an event, e.g. The scenography and set, wardrobe and costumes, even the performance itself. Consequently, lighting is to be considered an essential and far from negligible integral part of an event, often of decisive importance in our positive or negative evaluation of the event itself.
Ključne besede:event, light, psychological influence of colours, event lighting


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici