| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga učitelja pri razvijanju tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti za poslovne sestanke v angleškem jeziku: primer simulacije poslovnih sestankov
Avtorji:ID Dostal, Mateja (Avtor)
ID Jurkovič, Violeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf DOK_Dostal_Mateja_2015.pdf (12,34 MB)
MD5: FD888448ED4FA8D1BEEEFC514DF48D23
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Namen raziskave je bil prispevati k izboljšanju učinkovitosti poučevanja poslovnega angleškega jezika na visokošolski stopnji izobraževanja z učinkovitim razvijanjem tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti s simulacijami poslovnega sestanka v angleškem jeziku za nadaljnje avtonomno in vseživljenjsko učenje tujih jezikov in lažje vključevanje v mednarodno poslovno okolje. Korpusna analiza simulacij poslovnih sestankov študentov Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani je pokazala, kako se razvijajo nabor, struktura in nadzor nad jezikovnimi, sociolingvističnimi in pragmatičnimi prvinami tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti ob prisotnosti in odsotnosti učitelja in ugotovila, da je vloga učitelja ključna predvsem pri razvijanju sociolingvističnih in pragmatičnih prvin. Primerjava korpusa simulacij poslovnih sestankov študentov in korpusa poslovnih sestankov poslovnežev je poleg podobnosti in razlik v pojavnicah, različnicah, sopojavnicah, pozitivnih in negativnih ključnih besedah pokazala, da se korpusa razlikujeta predvsem po sociolingvističnih in pragmatičnih prvinah, kar skupaj s kvalitativno analizo pričevanj učiteljev in študentov omogoča vpogled v specifiko in vlogo učitelja pri razvijanja in ozaveščanju celostnega razvoja tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti, da bodo ta spoznanja lahko postala del širše izobraževalne in poslovne skupnosti in posledično omogočila boljšo učinkovitost.
Ključne besede:poučevanje poslovne angleščine, tujejezikovna sporazumevalna zmožnost, simulacija poslovnega sestanka, študija primera, izkustveno učenje, govorni korpus
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Dostal]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-55341 Novo okno
UDK:811.111'24:33:378.147(043.3)
COBISS.SI-ID:2622819 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4RNNWLFW
Datum objave v DKUM:25.11.2015
Število ogledov:3253
Število prenosov:317
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
DOSTAL, Mateja, 2015, Vloga učitelja pri razvijanju tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti za poslovne sestanke v angleškem jeziku: primer simulacije poslovnih sestankov [na spletu]. Doktorska disertacija. Maribor : M. Dostal. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Teacher's Role in Developing Foreign Language Communicative Competence in English: a Case of Business Meeting Simulations
Opis:The purpose of the research was to contribute to the effectiveness of teaching Business English at the tertiary level. By developing foreign language communicative competence using business meeting simulations in English the aims were to ensure further autonomous and lifelong learning of foreign languages and to facilitate students' integration into the international business environment. Corpus analysis of the Faculty of Economics, University of Ljubljana students’ simulations of business meetings showed how the range, structure and control of linguistic, sociolinguistic and pragmatic elements of foreign language communicative competence were developed with or without the presence of a teacher. The role of the teacher was established as crucial, particularly, for the development of sociolinguistic and pragmatic elements of foreign language communicative competence. The comparison of students and business people’s meetings corpora showed that in addition to the similarities and differences in: tokens; types; n-grams; positive and negative keywords the corpora differ primarily in sociolinguistic and pragmatic elements of foreign language communicative competence. This, together with a qualitative analysis of teachers and students’ interviews has provided an insight into the specifics of the role of the teacher in developing and raising awareness of foreign language communicative competence development using business meeting simulations in order to ensure that these findings can become an integral part of the educational and business community resulting in better efficiency.
Ključne besede:teaching Business English, foreign language communicative competence, business meeting simulation, case study, experiential learning, spoken corpus


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici