Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA METOD PODATKOVNEGA RUDARJENJA ZA PLANIRANJE PRODAJNEGA PROGRAMA
Avtorji:
ID
Radaković, Milan
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Radakovic_Milan_2015.pdf
(1,78 MB)
MD5: E5D7AA8FCEA0B9BE3370F5C77B13B392
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Živimo v času, ko je na voljo velika kopica nepreglednih podatkov, ki se zbirajo preko različnih informacijskih sistemov. V okviru magistrskega dela smo se odločili analizirati podatke, ki so bili zbrani v treh letih poslovanja preko programa za vodenje poslovanja v maloprodaji (Birokrat), in skušati odkriti nove uporabne informacije, ki bi pripomogle k boljšemu poslovanju podjetja. Po preučitvi podatkov in specifično globokega prodajnega asortimenta smo se fokusirali na napovedovanje verjetnosti za prodajo posameznih izdelkov. Glavni motiv za to je bil zmanjšanje posledic napačnih odločitev. Izdelkov je veliko, napačne odločitve v nabavi pa se rezultirajo v slabi prodaji izdelkov. Podatke smo uredili in analizirali, zgradili napovedni model in nazadnje tudi uvedli napovedni model v poslovanje podjetja. Pri tem smo dosegli 50 % učinkovitejše napovedovanje prodaje v primerjavi z intuitivnim napovedovanjem poslovodje. Poleg tega smo z analizo podatkov prišli do veliko uporabnih informacij, ki jih prej ni bilo mogoče razbrati iz neobdelanih podatkov.
Ključne besede:
odkrivanje znanja v podatkih
,
napovedovanje prodaje B2C
,
podatkovno rudarjenje
,
optimizacija poslovanja z uporabo metod podatkovnega rudarjenja
,
optimizacija prodajnega programa
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55165
COBISS.SI-ID:
7492627
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JGE6LYCB
Datum objave v DKUM:
04.11.2015
Število ogledov:
1929
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RADAKOVIĆ, Milan, 2015,
UPORABA METOD PODATKOVNEGA RUDARJENJA ZA PLANIRANJE PRODAJNEGA PROGRAMA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55165
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prenova sistema požarnih pregrad v javni upravi
Mobing v javni upravi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE USE OF DATA MINING METHODS FOR PRODUCT MIX PLANNING
Opis:
Nowadays we live in a period of time when we obtain and collect huge amount of data through different information systems. Through our master thesis we decided to analyze and find some useful information from sales data for 3 years of sales in retail store. Data were collected with specialized information system for retail (Birokrat). Our main goal was to find useful information which would help to increase efficiency of store operations. After analyzing data and very deep product portfolio, we decided to work on predicting possibility of sales of individual products. We made this decision based on fact that product portfolio is very deep and wrong decision cause significant impact on sales. After analyzing data we made prediction model, test it and implement it within company business. Our result was 50% more precise prediction of sales of individual product in compare with old way of planning purchasing. In addition we discover a lot of useful information which will have positive impact on business in future.
Ključne besede:
knowledge discovery from Data
,
B2C sales forecasting
,
data mining
,
business process optimization using data mining
,
optimization of product portfolio
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj