Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NARAVOSLOVNE DIDAKTIČNE IGRE V VRTCU
Avtorji:
ID
Jevšenak, Natalija
(Avtor)
ID
Petek, Darija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Jevsenak_Natalija_2015.pdf
(1,42 MB)
MD5: F8B4FF392B986C95184BE3744C46071F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Naravoslovne didaktične igre v vrtcu je praktično delo, ki ga sestavljata teoretični del in zbirka preverjenih didaktičnih iger. Za ta naslov diplomskega dela smo se odločili, ker je naravoslovje področje, s katerim se otrok v predšolskem obdobju vsakodnevno srečuje, hkrati pa je igra otrokova osnovna potreba. V delu smo pojasnili pomen naravoslovja v predšolskem obdobju, posamezna področja in teme naravoslovja, ki jih obsega predšolski Kurikulum in možnosti aktivnega vključevanja otrok vanje. Našteli in opisali smo tudi različne postopke, preko katerih lahko vključimo naravoslovje, in kakšno vlogo ima pri tem vzgojitelj. Sledi poglavje o igri, njenem pomenu za otroka in njegov razvoj, vrstah in delitvi iger ter podrobneje o didaktični igri. Na koncu so na kratko opredeljene še naravoslovne didaktične igre. V praktičnem delu je oblikovana zbirka naravoslovnih didaktičnih iger, ki so jih pripravili študentje programa Predšolska vzgoja na PeF Maribor, in sicer v okviru predmeta Didaktika spoznavanja naravnega okolja v študijskih letih 2012/13 ter 2013/14. Poudarek zbirke je na analizi didaktičnih iger in opredelitvi možnosti razvoja sposobnosti in spretnosti, ki so pomembne za celosten razvoj otroka, nekatere pa še posebej za naravoslovno področje. Končna ugotovitev dela je, da so didaktične igre zelo dober pripomoček za učenje, pri čemer otrok preko igre z največjo motivacijo razvija vrsto sposobnosti in spretnosti.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
naravoslovje
,
igra
,
didaktična igra
,
naravoslovne didaktične igre
,
sposobnosti in spretnosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Jevšenak]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55104
UDK:
373.2:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
21790216
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TKWUZME4
Datum objave v DKUM:
08.12.2015
Število ogledov:
6530
Število prenosov:
813
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JEVŠENAK, Natalija, 2015,
NARAVOSLOVNE DIDAKTIČNE IGRE V VRTCU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Jevšenak. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55104
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Didactic Science Games for Kindergarten
Opis:
This thesis with the title Didactic Science Games for Kindergarten is a practical thesis that consists of a theoretical part and a collection of reliable didactic games. We decided for this title because children in their pre-school period daily encounter themes and topics from the field of science. At the same time play is a child's basic need. The thesis explains the significance of science in the pre-school period, individual fields and topics that are part of the pre-school curriculum, as well as possibilities of actively involving children in them. We listed and described different procedures that help kindergarten teachers include science into their daily activities. This chapter is followed by a chapter on games and play and their importance for children and their development, different sorts of games, and, more specifically, didactic games. At the end there is a short description of science didactic games. In the practical part of the thesis one can find a collection of science didactic games that were developed by the students of the Pre-school Programme at the Faculty of Education in Maribor as part of their Didactic approaches for Natural Environment teaching class in the years 2012/13 and 2013/14. The emphasis of the collection is on the analysis of didactic games and defining the possibilities for developing abilities and skills that are important for the integral development of children. The final findings are that didactic games are a good learning tool where children develop many different skills and abilities through play.
Ključne besede:
Pre-schoolers
,
science
,
play
,
didactic games
,
science didactic games
,
abilities and skills
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj