| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:NARAVOSLOVNE DIDAKTIČNE IGRE V VRTCU
Avtorji:ID Jevšenak, Natalija (Avtor)
ID Petek, Darija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jevsenak_Natalija_2015.pdf (1,42 MB)
MD5: F8B4FF392B986C95184BE3744C46071F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Naravoslovne didaktične igre v vrtcu je praktično delo, ki ga sestavljata teoretični del in zbirka preverjenih didaktičnih iger. Za ta naslov diplomskega dela smo se odločili, ker je naravoslovje področje, s katerim se otrok v predšolskem obdobju vsakodnevno srečuje, hkrati pa je igra otrokova osnovna potreba. V delu smo pojasnili pomen naravoslovja v predšolskem obdobju, posamezna področja in teme naravoslovja, ki jih obsega predšolski Kurikulum in možnosti aktivnega vključevanja otrok vanje. Našteli in opisali smo tudi različne postopke, preko katerih lahko vključimo naravoslovje, in kakšno vlogo ima pri tem vzgojitelj. Sledi poglavje o igri, njenem pomenu za otroka in njegov razvoj, vrstah in delitvi iger ter podrobneje o didaktični igri. Na koncu so na kratko opredeljene še naravoslovne didaktične igre. V praktičnem delu je oblikovana zbirka naravoslovnih didaktičnih iger, ki so jih pripravili študentje programa Predšolska vzgoja na PeF Maribor, in sicer v okviru predmeta Didaktika spoznavanja naravnega okolja v študijskih letih 2012/13 ter 2013/14. Poudarek zbirke je na analizi didaktičnih iger in opredelitvi možnosti razvoja sposobnosti in spretnosti, ki so pomembne za celosten razvoj otroka, nekatere pa še posebej za naravoslovno področje. Končna ugotovitev dela je, da so didaktične igre zelo dober pripomoček za učenje, pri čemer otrok preko igre z največjo motivacijo razvija vrsto sposobnosti in spretnosti.
Ključne besede:predšolski otrok, naravoslovje, igra, didaktična igra, naravoslovne didaktične igre, sposobnosti in spretnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Jevšenak]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-55104 Novo okno
UDK:373.2:5(043.2)
COBISS.SI-ID:21790216 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TKWUZME4
Datum objave v DKUM:08.12.2015
Število ogledov:6530
Število prenosov:813
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JEVŠENAK, Natalija, 2015, NARAVOSLOVNE DIDAKTIČNE IGRE V VRTCU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Jevšenak. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55104
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic Science Games for Kindergarten
Opis:This thesis with the title Didactic Science Games for Kindergarten is a practical thesis that consists of a theoretical part and a collection of reliable didactic games. We decided for this title because children in their pre-school period daily encounter themes and topics from the field of science. At the same time play is a child's basic need. The thesis explains the significance of science in the pre-school period, individual fields and topics that are part of the pre-school curriculum, as well as possibilities of actively involving children in them. We listed and described different procedures that help kindergarten teachers include science into their daily activities. This chapter is followed by a chapter on games and play and their importance for children and their development, different sorts of games, and, more specifically, didactic games. At the end there is a short description of science didactic games. In the practical part of the thesis one can find a collection of science didactic games that were developed by the students of the Pre-school Programme at the Faculty of Education in Maribor as part of their Didactic approaches for Natural Environment teaching class in the years 2012/13 and 2013/14. The emphasis of the collection is on the analysis of didactic games and defining the possibilities for developing abilities and skills that are important for the integral development of children. The final findings are that didactic games are a good learning tool where children develop many different skills and abilities through play.
Ključne besede:Pre-schoolers, science, play, didactic games, science didactic games, abilities and skills


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici