Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PREFERENCE PREDŠOLSKEGA OTROKA DO UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA IN KUBIZMA
Avtorji:
ID
Haložan, Tina
(Avtor)
ID
Zupančič, Tomaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Halozan_Tina_2015.pdf
(2,47 MB)
MD5: B0DE399E8CD3FE80240A3A04627B8EC2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga z naslovom Preference predšolskega otroka do umetniških del v obdobju impresionizma in kubizma je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Glavni namen praktičnega dela je bil predstaviti reprodukcije umetniških del impresionizma in kubizma otrokom starim od 5–6 let in s pomočjo anketnega vprašalnika pridobiti povratne informacije o obeh obdobij v umetnosti. Zanimalo nas je, kateremu obdobju dajejo otroci prednost (preferenco) in če obstajajo razlike glede na spol otrok. V teoretičnem delu smo govorili o likovnem izražanju ter razvoju likovnega izražanja. Predstavili smo tudi načela likovne vzgoje, likovno vrednotenje ter kriterij izbire avtorjev in njihovih del. V nadaljevanju smo podrobneje govorili o obdobju impresionizma in kubizma, ki sta pomembna za našo raziskavo. V empiričnem delu je predstavljena raziskava o odnosu predšolskega otroka do umetniških del v obdobju impresionizma in kubizma. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketni vprašalnik in šest slik, in sicer tri iz obdobja kubizma in tri iz impresionizma. Podatke, ki smo jih dobili s pomočjo ankete, smo analizirali in statistično obdelali. Rezultate smo prikazali v obliki tabel in grafov. Rezultate in mnenja, ki smo jih pridobili, smo izpostavili v sklepu. Raziskava je pokazala, da je bilo otrokom najbolj všeč obdobje impresionizma. Predvsem zaradi samega motiva slike, pa tudi zaradi barv, ki so značilne za to obdobje.
Ključne besede:
predšolski otroci
,
likovno izražanje
,
impresionizem
,
kubizem
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Haložan]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54963
UDK:
373.2:37.015.31:7(043.2)
COBISS.SI-ID:
21790984
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9P8VISFN
Datum objave v DKUM:
09.12.2015
Število ogledov:
1651
Število prenosov:
156
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HALOŽAN, Tina, 2015,
PREFERENCE PREDŠOLSKEGA OTROKA DO UMETNIŠKIH DEL V OBDOBJU IMPRESIONIZMA IN KUBIZMA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Haložan. [Dostopano 9 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54963
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Distribution of zinc in vineyard areas treated with zinc containing phytopharmaceuticals
Risk Assessment of soil and groundwater pollution on the premises of the device with a non-metallic chemical production
Internet – potencial source of information on fertilizers, feed and plant protection products
Soil water content and its distribution according to relief
Proceedings of the XXVIII International Horticultural Congress on Science and Horticulture for People
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Biological systems for reducing point source pesticides contamination on farm
Problematika nanašanja fitofarmacevtskih sredstev
Oporečne hruške dvignile precej prahu
Vsebnost ostankov fitofarmacevtskih sredstev v kmetijskih pridelkih v obdobju 2001-2009
Degradirana gozdna tla in vegetacija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE PREFERENCES OF PRESCHOOL CHILDREN TOWARDS WORKS OF ART IN THE IMPRESSIOIST AND CUBISM ERA
Opis:
This diploma thesis titled The Preferences of Preschool Children Towards Works of Art in the Impressionism and Cubism Era, consists of an empirical and theoretical part. The main objective of the practical part was to present reproductions of impressionistic and cubistic art to children aged between 5 and 6 years and to acquire feedback on both eras using a questionnaire. We wanted to find out if they prefer one era more than the other and if there is any difference in preference considering their gender. In the theoretical part, we discussed artistic expression and its development. We also presented the principles of art education, art evaluation and explained the criteria used to select artists and their works. Furthermore, we presented both art movements; impressionism and cubism, in detail. In the empirical part, we present our research about the relationship preschool children have towards works of art from the impressionism and cubism eras. We used a questionnaire which asked participants about 6 paintings, 3 from the cubism era and 3 from the impressionism era. The information acquired was analyzed and statistically deconstructed. The results were presented in forms of charts and graphs. The results and opinions about them were also highlighted in the conclusion. The research showed that preschool children preferred the impressionism era, because of the motif of the painting and the colors typical for that era.
Ključne besede:
preschool children
,
artistic expression
,
impressionism
,
cubism
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj