Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIH
Avtorji:
ID
Schmidt, Žiga
(Avtor)
ID
Jurše, Milan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Schmidt_Ziga_2015.pdf
(950,44 KB)
MD5: 98AC8C6A5432B11F2D370C42A27D41C7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V prvem delu so predstavljene značilnosti globalnega trga mobilnih aplikacij, ki je ena najhitreje rastočih panog v svetovnem gospodarstvu. Predstavljeno je podjetje Prislikaj.si, kot mlado podjetje na področju razvoja mobilnih aplikacij in njihova storitev, ki je namenjena dolgoročnemu grajenju odnosov podjetij s svojimi strankami s pomočjo interaktivnih nagradnih iger. V drugem delu diplomski seminar podrobneje predstavi mobilno aplikacijo Prislikaj.si in poslovni model, ki ga podjetje uporablja za poslovanje na slovenskem trgu. Podrobno je predstavljen poslovni proces podjetja, kritična tveganja in način trženja aplikacije Prislikaj.si. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa je predstavljen proces po katerem mora podjetje začrtati svojo strategijo nastopa na tuje trge. Opisani so različni kriteriji in proces izbire tujega trga ter omejitve, s katerimi se pri tem sooča podjetje Prislikaj.si.
Ključne besede:
mobilna aplikacija
,
interaktivne nagradne igre
,
trženje
,
tveganja
,
tuji trgi
,
strategija trženja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Ž. Schmidt]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54552
UDK:
339.5
COBISS.SI-ID:
12159772
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CKBSFLA5
Datum objave v DKUM:
25.11.2015
Število ogledov:
1234
Število prenosov:
141
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SCHMIDT, Žiga, 2015,
STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Schmidt. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54552
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Inclusive teachers' planning of work with children with special needs
Attitudes of preschool children`s parents towards inclusion of children with special needs into regular kindergarten classes
Parental perception of inclusive education in preschools and primary schools
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Importance of Additional Professional Assistance for Children, Parents and Teachers at Anton Žnideršič Primary School
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING STRATEGY OF MOBILE APPLICATION PRISLIKAJ.SI ON INTERNATIONAL MARKETS
Opis:
The first section presents the characteristics of the global market for mobile applications as one of the fastest growing industries in the world economy. Company Prislikaj.si is presented as a young company in the development of mobile applications and services, designed to facilitate long term relationships with its corporate clients through interactive sweepstakes. In the second part of the thesis there is a presentation of the mobile app Prislikaj.si and its business model used by the company operating in the Slovenian market. Detailed presentation of the company`s business processes, risks and marketing strategies are also presented. The last part of the thesis presents a process by which the company must outline its strategy of entering foreign markets. It describes the different criteria and process of selection of foreign markets and the constraints under which it has been facing.
Ključne besede:
mobile application
,
interactive sweepstakes
,
marketing
,
risk
,
foreign markets
,
marketing strategy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj