| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIH
Avtorji:ID Schmidt, Žiga (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Schmidt_Ziga_2015.pdf (950,44 KB)
MD5: 98AC8C6A5432B11F2D370C42A27D41C7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V prvem delu so predstavljene značilnosti globalnega trga mobilnih aplikacij, ki je ena najhitreje rastočih panog v svetovnem gospodarstvu. Predstavljeno je podjetje Prislikaj.si, kot mlado podjetje na področju razvoja mobilnih aplikacij in njihova storitev, ki je namenjena dolgoročnemu grajenju odnosov podjetij s svojimi strankami s pomočjo interaktivnih nagradnih iger. V drugem delu diplomski seminar podrobneje predstavi mobilno aplikacijo Prislikaj.si in poslovni model, ki ga podjetje uporablja za poslovanje na slovenskem trgu. Podrobno je predstavljen poslovni proces podjetja, kritična tveganja in način trženja aplikacije Prislikaj.si. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa je predstavljen proces po katerem mora podjetje začrtati svojo strategijo nastopa na tuje trge. Opisani so različni kriteriji in proces izbire tujega trga ter omejitve, s katerimi se pri tem sooča podjetje Prislikaj.si.
Ključne besede:mobilna aplikacija, interaktivne nagradne igre, trženje, tveganja, tuji trgi, strategija trženja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Ž. Schmidt]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-54552 Novo okno
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:12159772 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CKBSFLA5
Datum objave v DKUM:25.11.2015
Število ogledov:1234
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
SCHMIDT, Žiga, 2015, STRATEGIJA TRŽENJA APLIKACIJE PRISLIKAJ.SI NA MEDNARODNIH TRGIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Schmidt. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54552
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING STRATEGY OF MOBILE APPLICATION PRISLIKAJ.SI ON INTERNATIONAL MARKETS
Opis:The first section presents the characteristics of the global market for mobile applications as one of the fastest growing industries in the world economy. Company Prislikaj.si is presented as a young company in the development of mobile applications and services, designed to facilitate long term relationships with its corporate clients through interactive sweepstakes. In the second part of the thesis there is a presentation of the mobile app Prislikaj.si and its business model used by the company operating in the Slovenian market. Detailed presentation of the company`s business processes, risks and marketing strategies are also presented. The last part of the thesis presents a process by which the company must outline its strategy of entering foreign markets. It describes the different criteria and process of selection of foreign markets and the constraints under which it has been facing.
Ključne besede:mobile application, interactive sweepstakes, marketing, risk, foreign markets, marketing strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici