| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Avtorji:ID Kos, Jernej (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kos_Jernej_2015.pdf (1,09 MB)
MD5: 3C6D97892CAA13BA84682C3C33D668CE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede:trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Pro-FIT Team, intervju
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Kos]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-54537 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12235036 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BOZAWXWQ
Datum objave v DKUM:22.03.2016
Število ogledov:1846
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOS, Jernej, 2015, POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Kos. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54537
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SALES PROMOTION OF PRODUCT X
Opis:In our paper we have been focusing on marketing communications. We have tried to identify its meaning and role and how marketing communications cope with challenges in business environment of the 21st century. Firstly, we have listed and followed the fad in use of marketing communications tools', which serve as a 'client' in providing messages about new products and services to potential clients. In first part of our paper we explain why some tools (direct marketing and sales promotion) are preferred with respect to conventionally used-ones (advertising or flogging). In second chapter of our diploma we have narrowed down to sales promotion and its goals. We argue that sales promotion is the most appropriate instrument for guaranteeing success of product X on market. Secondly, research part of our paper was conducted with interview and questionnaire. We have tried to summarize the effects of marketing communications and sales promotion that led towards the success of Pro-FIT Team.
Ključne besede:marketing, marketing communications, advertising, sales promotion, Pro-FIT Team, interview


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici