Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
Avtorji:
ID
Kos, Jernej
(Avtor)
ID
Iršič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kos_Jernej_2015.pdf
(1,09 MB)
MD5: 3C6D97892CAA13BA84682C3C33D668CE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu obravnavamo trženjsko komuniciranje, in sicer opredelitev le-tega, vlogo v sodobnem gospodarskem okolju in izzive, s katerimi se sooča v 21. stoletju. Navajamo instrumente oz. orodja trženjskega komuniciranja, s katerimi sporočila o ponudbi podjetja ali drugih novosti dosežejo ciljne skupine. V prvem delu diplomskega projekta pojasnjujemo, zakaj so nekatera orodja (neposredno trženje in pospeševanje prodaje) primernejši od konvencionalno uporabljenih (oglaševanje). V nadaljevanju našega dela se osredotočamo na opredelitev in cilje pospeševanja prodaje. Pospeševanje prodaje vidimo kot odlično orodje za uspešnost preživetja izdelka X na trgu. V raziskovalnem delu s pomočjo intervjuja in anketnega vprašalnika umestimo trženjsko komuniciranje in pospeševanje prodaje v zgodbo o uspehu podjetja Pro-FIT Team, povzamemo ugotovitve in podamo sklep na zastavljene hipoteze.
Ključne besede:
trženje
,
trženjsko komuniciranje
,
oglaševanje
,
pospeševanje prodaje
,
Pro-FIT Team
,
intervju
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Kos]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54537
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
12235036
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BOZAWXWQ
Datum objave v DKUM:
22.03.2016
Število ogledov:
1846
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOS, Jernej, 2015,
POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKA X
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Kos. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54537
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SALES PROMOTION OF PRODUCT X
Opis:
In our paper we have been focusing on marketing communications. We have tried to identify its meaning and role and how marketing communications cope with challenges in business environment of the 21st century. Firstly, we have listed and followed the fad in use of marketing communications tools', which serve as a 'client' in providing messages about new products and services to potential clients. In first part of our paper we explain why some tools (direct marketing and sales promotion) are preferred with respect to conventionally used-ones (advertising or flogging). In second chapter of our diploma we have narrowed down to sales promotion and its goals. We argue that sales promotion is the most appropriate instrument for guaranteeing success of product X on market. Secondly, research part of our paper was conducted with interview and questionnaire. We have tried to summarize the effects of marketing communications and sales promotion that led towards the success of Pro-FIT Team.
Ključne besede:
marketing
,
marketing communications
,
advertising
,
sales promotion
,
Pro-FIT Team
,
interview
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj