Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA ZA BLAGOVNO ZNAMKO FITBUTIK
Avtorji:
ID
Pibernik, Anja
(Avtor)
ID
Urh, Benjamin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pibernik_Anja_2015.pdf
(2,45 MB)
MD5: 89FBA65A9FAA096B01E8C00D759042FF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Potreba po novih izdelkih in raznolikosti ponudbe je iz dneva v dan večja. Trgi se spreminjajo, konkurenca pa se veča. Podjetja se borijo za obstanek na trgu in se zavedajo, da je pomembno iskati nove zamisli za nove izdelke. Da bi našli dobre ideje, je najprej potrebno dodobra preučiti ciljne trge oziroma potrebe kupcev in seveda ponudbo konkurentov. Zelo pomembno je, da najdemo izdelek, ki ga na trgu ni, in si ga kupci želijo. Poleg dobre ideje je nujno potreben pazljivo in skrbno načrtovan razvoj končnega izdelka. Potrebno je določiti dober asortiment, izbrati vabljivo in uporabno embalažo, določiti dobičkonosne cene in izbrati pravo pot za vstop na trg. Podjetje Popolna reforma d.o.o., je razvilo lastno blagovno znamko, ki pa jo je potrebno dobro predstaviti na trgu. Potrebna sta čas in potrpežljivost, da kupci blagovno znamko spoznajo in ji začnejo zaupati. Največji izziv je kupce tudi obdržati in dolgoročno zadovoljevati njihove potrebe, zato so poiskali izdelek, ki ima dober potencial za nadaljnji razvoj, izdelek, ki s svojimi edinstveni lastnostmi zaenkrat še nima konkurence na slovenskem trgu.
Ključne besede:
nov izdelek
,
asortiment
,
blagovna znamka
,
razvijanje novega izdelka
,
oblikovanje končnega izdelka
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54417
COBISS.SI-ID:
7471123
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XXWKDAPP
Datum objave v DKUM:
16.09.2015
Število ogledov:
1888
Število prenosov:
190
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIBERNIK, Anja, 2015,
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA ZA BLAGOVNO ZNAMKO FITBUTIK
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54417
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
NEW PRODUCT DEVELOPMENT FOR BRAND FITBUTIK
Opis:
The need and diversity for new products in the retail, are increasing every day. Markets are changing and competitions is increasing. Companies are struggling for survival and they are very much aware how important it is, to always look for new ideas and new products. To find good ideas it is necessary, to examine local markets along with costumer needs, and of course products in retail competition. It is very important, that we find a product that is still not launched on the market and costumers are asking for it. Besides good idea for the product, it is necessary to precisely plan development of the final product. It is necessary to establish a good assortment, choose a tempting and useful packaging, to determinate profitable prices and choose the right way to enter the market. Company Popolna Reforma d.o.o. has developed its own brand, which should also be well presented on the market. It takes time and patience, that the costumers get to know new brand, and begins to trust it. The biggest challenge is to keep exiting customers and meet they needs in long term. There fort he found and established a product that has very good potencial and with almost no competition on the Slovenian market.
Ključne besede:
new product
,
assortment
,
brand
,
developing a new product
,
design of the final product
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj