| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZVOJ NOVEGA IZDELKA ZA BLAGOVNO ZNAMKO FITBUTIK
Avtorji:ID Pibernik, Anja (Avtor)
ID Urh, Benjamin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pibernik_Anja_2015.pdf (2,45 MB)
MD5: 89FBA65A9FAA096B01E8C00D759042FF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Potreba po novih izdelkih in raznolikosti ponudbe je iz dneva v dan večja. Trgi se spreminjajo, konkurenca pa se veča. Podjetja se borijo za obstanek na trgu in se zavedajo, da je pomembno iskati nove zamisli za nove izdelke. Da bi našli dobre ideje, je najprej potrebno dodobra preučiti ciljne trge oziroma potrebe kupcev in seveda ponudbo konkurentov. Zelo pomembno je, da najdemo izdelek, ki ga na trgu ni, in si ga kupci želijo. Poleg dobre ideje je nujno potreben pazljivo in skrbno načrtovan razvoj končnega izdelka. Potrebno je določiti dober asortiment, izbrati vabljivo in uporabno embalažo, določiti dobičkonosne cene in izbrati pravo pot za vstop na trg. Podjetje Popolna reforma d.o.o., je razvilo lastno blagovno znamko, ki pa jo je potrebno dobro predstaviti na trgu. Potrebna sta čas in potrpežljivost, da kupci blagovno znamko spoznajo in ji začnejo zaupati. Največji izziv je kupce tudi obdržati in dolgoročno zadovoljevati njihove potrebe, zato so poiskali izdelek, ki ima dober potencial za nadaljnji razvoj, izdelek, ki s svojimi edinstveni lastnostmi zaenkrat še nima konkurence na slovenskem trgu.
Ključne besede:nov izdelek, asortiment, blagovna znamka, razvijanje novega izdelka, oblikovanje končnega izdelka
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-54417 Novo okno
COBISS.SI-ID:7471123 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XXWKDAPP
Datum objave v DKUM:16.09.2015
Število ogledov:1888
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PIBERNIK, Anja, 2015, RAZVOJ NOVEGA IZDELKA ZA BLAGOVNO ZNAMKO FITBUTIK [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54417
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:NEW PRODUCT DEVELOPMENT FOR BRAND FITBUTIK
Opis:The need and diversity for new products in the retail, are increasing every day. Markets are changing and competitions is increasing. Companies are struggling for survival and they are very much aware how important it is, to always look for new ideas and new products. To find good ideas it is necessary, to examine local markets along with costumer needs, and of course products in retail competition. It is very important, that we find a product that is still not launched on the market and costumers are asking for it. Besides good idea for the product, it is necessary to precisely plan development of the final product. It is necessary to establish a good assortment, choose a tempting and useful packaging, to determinate profitable prices and choose the right way to enter the market. Company Popolna Reforma d.o.o. has developed its own brand, which should also be well presented on the market. It takes time and patience, that the costumers get to know new brand, and begins to trust it. The biggest challenge is to keep exiting customers and meet they needs in long term. There fort he found and established a product that has very good potencial and with almost no competition on the Slovenian market.
Ključne besede:new product, assortment, brand, developing a new product, design of the final product


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici