Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA ALGORITMOV ZA PRESLIKAVO IZBOKLIN
Avtorji:
ID
Stošić, Tadej
(Avtor)
ID
Žalik, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lukač, Niko
(Komentor)
Datoteke:
UN_Stosic_Tadej_2015.pdf
(1,64 MB)
MD5: 39751642947A2A7D35449865975E4A81
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V današnjem času veliko aplikacij uporablja algoritme za preslikavo izboklin, saj omogočajo izboljšavo videza računalniško upodobljenih geometrijskih objektov. V diplomskem delu raziščemo, zakaj se algoritmi za preslikavo izboklin uporabljajo ter opišemo njihovo delovanje. Razložimo tudi sliko normal ter višinsko sliko. Algoritme za preslikavo izboklin, za preslikavo normal, za preslikavo izboklin s premikom, algoritem za preslikavo izboklin z učinkom paralakse ter algoritem za preslikavo izboklin z učinkom strme paralakse nato implementiramo kot spletno aplikacijo in jih primerjamo.
Ključne besede:
algoritmi
,
preslikava izboklin
,
preslikava normal
,
preslikava s pomikom
,
preslikava z učinkom paralakse
,
preslikava z učinkom strme paralakse
,
OpenGL
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
T. Stošić
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54200
UDK:
004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:
19089942
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CDVKO0PG
Datum objave v DKUM:
14.10.2015
Število ogledov:
1154
Število prenosov:
73
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STOŠIĆ, Tadej, 2015,
PRIMERJAVA ALGORITMOV ZA PRESLIKAVO IZBOKLIN
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Stošić. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54200
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMPARISON OF BUMP MAPPING ALGORITHMS
Opis:
Nowadays various applications use bump mapping algorithms because of their ability to enhance the visual appearance of computer-generated geometric objects. In this thesis we describe why bump mapping algorithms are used and how they work. Firstly, normal map and height map are considered. After that algorithms for bump mapping, normal mapping, displacment mapping, parallax mapping and steep parallax are explained, implemented as a web application and compared.
Ključne besede:
algorithms
,
bump mapping
,
normal mapping
,
displacment mapping
,
parallax maping
,
steep parallax mapping
,
OpenGL
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj