Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o.
Avtorji:
ID
Ilić, Suzana
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Urh, Benjamin
(Komentor)
Datoteke:
VS_Ilic_Suzana_2015.pdf
(1,44 MB)
MD5: 7E617442F82A2F5D66A192CE2C5FBC67
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi je predstavljeno tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o., ki je tretji največji ponudnik mobilnih storitev v Sloveniji. Prvi del diplomske naloge je sestavljen iz teoretičnega dela, ki nosi naslov Marketing in ciljni trgi. V tem delu je predstavljena osnovna teorija v povezavi s tržnim segmentiranjem s citati različnih avtorjev. Predstavili smo tudi modela za tržno segmentiranje, kjer prvi model prikazuje stanje pred uvedbo rešitev za zmanjšanje nezadovoljstva kupcev, drugi model pa prikazuje stanje po uvedbi rešitev. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz opisa okolja obravnavanega podjetja, v kateri smo predstavili Tušmobil, njegovo zgodovino, vizijo in poslanstvo, predstavili pa smo tudi ponudbe za kupce in način, kako v organizaciji skrbijo za tržne segmente ter kako poteka tržno segmentiranje v podjetju. Glede na obravnavano literaturo smo opravili raziskavo. V raziskovalnem delu je opisan vzorec in potek raziskave, obrazložene so predpostavke in predstavljeni so odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja. Po opravljenem proučevanju literature, opisu okolja in raziskavi smo podali ugotovitve in predloge za izboljšanje procesa. Podjetju Tušmobil priporočamo, naj uvede dodaten kader, da lahko pridejo kupci v čim krajšem času do informacij. Da bi zmanjšali odstotek nezadovoljnih kupcev, se morajo v podjetju potruditi za večjo odzivnost in celo za izboljšanje lastnega omrežja. Priporočamo tudi, da v podjetju bolj ozavestijo svoje stranke o dogajanjih z dodatnim oglaševanjem.
Ključne besede:
tržno segmentiranje
,
kupci
,
storitev
,
tržni delež
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54173
COBISS.SI-ID:
7471635
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CK7BCDOP
Datum objave v DKUM:
16.09.2015
Število ogledov:
1357
Število prenosov:
156
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ILIĆ, Suzana, 2015,
Tržno segmentiranje v podjetju Tušmobil d.o.o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54173
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
On integer domination in graphs and Vizing-like problems
Povezanost kartezičnih produktov grafov
Fair reception and Vizing's conjecture
The k-independence number of direct products of graphs and Hedetniemi's conjecture
Vizing's conjecture: a survey and recent results
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dominacijske igre
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Market segmentation in the company Tušmobil Ltd.
Opis:
The thehis presents the market segmentation in the company Tušmobil Ltd., which is the third provider of mobile services in Slovenia. The first part of the thesis consists of a theoretical part, which bears the title of Marketing and target markets. This section presents the basic theory in conjunction with market segmentation with quotations from various authors. We have also presented a model for market segmentation, where the first model shows the state before the introduction of solutions to reduce customers dissatisfaction. The second model shows the situation after the introduction of the solutions. The second paft consists of a description of the environment of the organization in which we presented Tušmobil, its history, vision and mission, we have also presented the offers to the customers and how to take care of the organization of the market segments and how does the company pull the market segmentation. According to the present literature we conducted a survey. The research describes the pattern and course of the research, explained the assumptions presented the answers to the research questions. After completing the studied literature, describing the environment and research, we made observations and proposals for improving the process. For Tušmobil we recommend to introduce additional human resources staff so that the customers can come as soon as possible to information. To reduce the percentage of dissatisfied customers the company must make an effort to be more responsive and even improve their own network. We also recomment that the company should take an effort to get their customers more aware of what is going on in the company with additional advertising.
Ključne besede:
market segmentation
,
buyers
,
service
,
market share
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj