Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pomen domačih nalog za učenca
Avtorji:
ID
Hartman, Tamara
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Hartman_Tamara_2015.pdf
(584,72 KB)
MD5: F2440460A719E5C9A5A40AD759414161
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Pomen domačih nalog se je skozi zadnja leta in desetletja precej spremenil. Domače naloge se ne dajejo z namenom, da bi učenci opravili učiteljevo zapoved in nimajo zgolj vzgojne funkcije, ki učence navaja na izpolnjevanje obvez. Učencem zato ni smiselno nalagati naloge samo zato, da nekaj počnejo in z opravljanjem ne dosežejo ničesar, kar jim bo za nadaljnji proces usvajanja znanj pomagalo. Prav tako domače naloge niso potrebne takrat, ko učenci že vse znajo. Učenci morajo videti in vedeti, kaj z določeno domačo nalogo dosežejo in opravijo, zato mora imeti domača naloga jasen razlog. Domače naloge naj bodo v funkciji doseganja ciljev. V večini je to utrjevanje znanja, so pa za učenca pomembne tudi v širšem pomenu, in sicer domače naloge vplivajo na razvoj učenčevih navad glede opravljanja šolskih obveznosti zunaj šole, vplivajo na razvoj miselnih sposobnosti in reševanja problemov, so v funkciji učenčevega samostojnega učenja in v povezavi s poukom komplementarne ter dopolnjevalne. Z njimi lahko učitelj zelo učinkovito usmeri pouk. Diplomsko delo opredeljuje domače naloge, predstavi proces učiteljevega in učenčevega ravnanja v zvezi z domačimi nalogami od učiteljevih priprav, posredovanja, preverjanja do vrednotenja domačih nalog. Zajema tudi vidik učencev, tj. kaj domače naloge učencem prinašajo, oziroma kaj učenec z opravljanjem domačih nalog doseže, dejavnike uspešnosti, učne navade in motivacijo. Empirični del se osredotoča na izkušnje učencev z domačimi nalogami in vlogo učitelja pri ravnanju z domačimi nalogami. Razišče se tudi mnenje učencev o domačih nalogah.
Ključne besede:
domača naloga
,
učenec
,
učitelj
,
učinkovitost
,
usvajanje znanja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Hartman]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54157
UDK:
37.091.322(043.2)
COBISS.SI-ID:
21758984
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CJKVLFLZ
Datum objave v DKUM:
30.11.2015
Število ogledov:
3285
Število prenosov:
558
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HARTMAN, Tamara, 2015,
Pomen domačih nalog za učenca
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Hartman. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54157
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The importance of homework for the pupil
Opis:
The meaning of homework has changed in the last years and decades. Homework is not given in order for the pupils to obey the teacher’s order and does not merely have an educational function, consequently, homework should not be a tool for fulfilling obligations. Therefore, it does not make sense to give homework to pupils just in order for them to do something and they do not achieve anything important for the ongoing process of acquiring new knowledge. Also, homework is not necessary when pupils already know everything. Pupils have to see and know what they achieve and do with a certain homework. Therefore, homework needs to have a clear purpose. Homework should be in the function of achieving the goals and in most cases that means to consolidate knowledge. However, homework is important for the pupil in a wider sense; it affects the development of pupil’s habits outside of school; their thinking skills and problem solving, homework is in the function of pupil’s independent learning, it is complementary with the lessons and it completes the lessons. The teacher can effectively direct the lesson with homework. The theoretical part of this diploma thesis defines homework, shows the process of the teachers' and pupils' handling with homework, including teachers' preparation, giving, checking and evaluating the homework. It also includes the pupils' view; what homework brings to pupils and what the pupil achieves when he/she does his/her homework, the factors of success, learning habits and motivation. The empirical part focuses on pupils' experiences with homework and the teachers’ role when dealing with homework. The pupils' opinions about homework are also explored in the thesis.
Ključne besede:
homework
,
pupil
,
teacher
,
efficiency
,
acquiring knowledge.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj