Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Inkluzija učencev s posebnimi potrebami z vidika ravnateljev osnovnih šol
Avtorji:
ID
Kovač, Janez
(Avtor)
ID
Čagran, Branka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kovac_Janez_2015.pdf
(692,93 KB)
MD5: D828BA7D2C9051176586AE508D294462
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Od ravnatelja je odvisna stopnja inkluzivnosti šole, predvsem od njegovega odnosa do inkluzije in do otrok s posebnimi potrebami ter njegove podpore strokovnim delavcem. V empiričnem delu magistrskega dela so bila predstavljena stališča ravnateljev do inkluzije učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli, ocena pogojev zanjo in njihovo razumevanje inkluzije. Pri tem smo preverjali vlogo delovne dobe ravnateljevanja in števila učencev s posebnimi potrebami na šoli. Podatke smo pridobili s pomočjo spletnih anketnih vprašalnikov, pri čemer je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega metodološkega raziskovanja. Raziskovani vzorec je neslučajnostni priložnostni vzorec ravnateljev slovenskih osnovnih šol (n = 96), ki ga na ravni rabe inferenčne statistike opredeljujemo kot enostavni naključni vzorec iz hipotetične populacije. Če povzamemo, ravnatelji so naklonjeni inkluziji učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli, vendar svoj vpliv nanjo ne označujejo kot pomembnega. Naklonjeni so omogočanju pravice do prilagoditev učnega procesa učencu ob dobro razvitem timskem sodelovanju, zavedajo se pomena učenčevega socialnega napredka in opuščanja predsodkov do njih, vendar opozarjajo na kar nekaj ovir pri zagotavljanju pogojev za inkluzijo (npr. neupoštevanje predlogov Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport glede pripomb na pomanjkljivosti ter težav pri uresničevanju inkluzivne prakse). Prav tako pa ravnatelji relativno slabo razumejo pojem inkluzije in delo ter kompetence inkluzivnega pedagoga slabše poznajo kot delo specialnega pedagoga.
Ključne besede:
Inkluzija
,
inkluzivni pedagog
,
ravnatelji
,
učitelji
,
učenci s posebnimi potrebami
,
vzgoja in izobraževanje
,
dodatna strokovna pomoč.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Kovač
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54101
UDK:
373.3:376(043.2)
COBISS.SI-ID:
21571592
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1IDSMUCO
Datum objave v DKUM:
13.10.2015
Število ogledov:
3636
Število prenosov:
586
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Janez, 2015,
Inkluzija učencev s posebnimi potrebami z vidika ravnateljev osnovnih šol
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Kovač. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54101
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Inclusion of children with special needs from the Primary school Headmaster point of view
Opis:
The level of inclusion depends on the Headmaster of the school, particularly its attitude towards inclusion, children with special needs and support to professional workers. In empirical parts of this Masters work are introduced the Headmasters points of view about inclusion of children with special needs in Primary school, their understanding of inclusion and evaluation of conditions for it. At this point we focused on their work experience and the number of children with special needs at school. We gained information with on-line questionnaires where we used descriptive and causal-no experimental method of empirical methodological research. Research sample is unexpectedly casual sample of Headmasters of Slovene schools (n = 96) which is on the level of use according to inference statistics defined as simple unexpected sample from hypothetic population. To sum up, Headmasters are inclined to inclusion of children with special needs in Primary school but define their influence on it as irrelevant. They are inclined to the right of adjustments of the learning process with well-established team work and are aware of the social progress and tolerance of prejudice towards them. They are also warning about some obstacles when it comes to assuring conditions (ex. failure to comply with suggestions of Ministry of education, science and sports according complaints and difficulties in realization of inclusion in practice). Headmasters are also relatively bad in understanding the meaning of inclusion and it related work and are also not aware of competences of inclusion teacher if compared to special education teacher.
Ključne besede:
Inclusion
,
inclusive teacher
,
Headmasters
,
teachers
,
children with special needs
,
education
,
specialized need.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj