Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POSLOVNO KOMUNICIRANJE V ARABSKI KULTURI
Avtorji:
ID
Grah, Sanja
(Avtor)
ID
Korez Vide, Romana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Grah_Sanja_2015.pdf
(1,04 MB)
MD5: 19E826933F28F5D5C91F78BFA6C89E22
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Komunikacija je del našega vsakdana, saj se z njo srečujemo tako v zasebnem življenju kot tudi v poslovnem. Brez komunikacije danes namreč ne gre, ne glede na to, ali je ta uspešna, ali ne. Način komunikacije v arabskem svetu se kar precej razlikuje od komunikacije v Evropi. Zato moramo, preden odidemo v arabski svet, temeljito preučiti njihov trg, kulturo ter navade. Namreč, če nismo seznanjeni z njihovimi značilnostmi pri poslovanju, posledično tudi nismo uspešni. Osrednji pomen diplomskega seminarja je medkulturno poslovno komuniciranje in poslovno komuniciranje v arabski kulturi. Opredelili smo kulturo ter posebnosti medkulturnega komuniciranja, kjer smo ugotovili, da obstajajo razne ovire in jezikovne razlike, ki imajo ključni pomen pri komuniciranju. Glavni cilj našega diplomskega seminarja pa je spoznati arabsko kulturo ter način, komuniciranja v tej kulturi. Kulture se med seboj razlikujejo. Tako je tudi arabska kultura posebna, in sicer prav zaradi vpliva islama. Predstavili smo, na kaj vse moramo biti pozorni, kadar poslujemo z Arabci.
Ključne besede:
poslovno komuniciranje
,
medkulturno poslovno komuniciranje
,
arabska kultura
,
Egipt
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Grah]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54049
UDK:
005.57
COBISS.SI-ID:
12112668
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SADPBXYO
Datum objave v DKUM:
29.10.2015
Število ogledov:
2325
Število prenosov:
358
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRAH, Sanja, 2015,
POSLOVNO KOMUNICIRANJE V ARABSKI KULTURI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Grah. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54049
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BUSINESS COMMUNICATION IN ARAB CULTURE
Opis:
Communication is part of our live because we need communication in private life and in business life. Without communication we can't live, although it is successful or unsuccessful. Communication in Arab Culture is quite different from the communication in Europe. Therefore we need to examine their market, culture and habits. If we aren't familiar with their characteristics in the business we aren't successful. The most important of the thesis is intercultural business communication and business communication in Arab Culture. We defined the culture and features of intercultural communication, where we find out that there are various barriers and language differences which are of crucial importance in communication. The main goal of our thesis is to learn about Arab Culture and how to communicate in this culture. Cultures are different between each other and so, it is different also Arab Culture because of the influence of Islam. We present about what we have to be careful when we do business with the Arabs.
Ključne besede:
Business Communication
,
Intercultural Business Communication
,
Arab Culture
,
Egypt
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj