Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MARKETING SMUČIŠČA KRVAVEC
Avtorji:
ID
Krnc, Luka
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Krnc_Luka_2015.pdf
(2,26 MB)
MD5: 9F917EF3A9ABB3AD0DCE6E77045E8011
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Pri RTC Krvavec že nekaj let ugotavljajo pomanjkanje informacij o dejanskem zadovoljstvu svojih strank. Zanima jih odgovor na vprašanje, kako pridobiti več strank, in zakaj so nezadovoljivo zapolnjene kapacitete smučišča. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se osredotočili na študijo marketinga športa v povezavi s turizmom. V okviru praktičnega dela diplomske naloge smo opravili raziskavo, s katero smo želeli odgovoriti na nekaj poglavitnih vprašanj. Zanimalo nas je, kakšno mnenje imajo stranke o varnosti in urejenosti prog na smučišču Krvavec, kakšne so njihove preference v poletni sezoni in zakaj prihaja do razkoraka med pričakovanim in dejanskim obiskom smučišča. Predstavili smo rezultate raziskave mnenja strank o varnosti prog, opredelili vzroke za nesreče in poškodbe, ki so povezani s smučarjem oziroma s smučiščem, in podali predloge za izboljšanje varnosti na smučišču. Urejenost smučarskih prog smo predstavili skozi oči vodstva in strank, predstavili smo dejavnike, ki vplivajo na urejenost smučarskih prog oziroma kvaliteto snežne podlage, in podali predloge za izboljšanje urejenosti prog. Opredelili smo tudi preference strank v poletni sezoni. RTC Krvavec namreč zadnjih nekaj poletnih sezon strankam poleg pohodnih poti in gostinske ponudbe nudi tudi kolesarske poti in poletni park. V zadnjih petih zimskih sezonah obisk smučišča Krvavec nikoli ni dosegel pričakovanega obiska. Opredelili smo dejavnike, ki vplivajo na obisk smučišča, in podali predloge za povečanje obiska v prihodnjih sezonah.
Ključne besede:
- marketing športa - marketing turizma - zimski turizem - poletni turizem - marketing smučišča
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-54011
COBISS.SI-ID:
7467027
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TGMYXZMM
Datum objave v DKUM:
09.09.2015
Število ogledov:
1704
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRNC, Luka, 2015,
MARKETING SMUČIŠČA KRVAVEC
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54011
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING OF SKI RESORT KRVAVEC
Opis:
RTC Krvavec is experiencing a drop in customer satisfaction over recent years. The company is interested in finding ways to attract more customers and run the ski resort at a more satisfactory capacity. The theoretical part of our diploma thesis focuses on a study of sports marketing in correlation to tourism, whereas the practical part provides a conducted research, in order to answer some key questions as follows. We were interested in customer opinion on part of safety and order on the Krvavec ski slopes, customer preferences during the summer season and also in finding a reason for the apparent gap between the expected and actual visit to the ski resort. We presented customer opinion survey results, identified the causes for the skiing-related injuries and accidents on the ski slopes and also provided some guidelines to improve safety at the ski resort area. Furthermore, we presented the maintenance quality of the ski runs from the management and customer point of view, various factors that affect the regulation of the slopes and the quality of the snow base, as well as provided guidelines to improve maintenance of the ski runs. We also defined customer preferences during the summer season – Krvavec ski resort area namely offers various hiking options and mountain cuisine experiences during the summer, which was yet improved by adding bike trails and a summer park. Visitor numbers during the winter, however, did not meet the expectations in the last five years, which is why we identified the main factors affecting the visit and also presented some proposals to increase visitor numbers in the forthcoming seasons.
Ključne besede:
• sports marketing • tourism marketing • winter tourism • summer tourism • ski resort marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj