| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
Avtorji:ID Obrez, Alen (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Obrez_Alen_2015.pdf (9,19 MB)
MD5: D5A2AB190A09AE7834CE4D5DD879D4CB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Teoretični del magistrskega dela govori o komunikaciji, svetovnem spletu kot produktu tehnološkega razvoja in pojavu spletnega komuniciranja. Slednja se dandanes uporablja na številnih področjih, močan vpliva pa ima tudi na trženje in odnose z javnostmi. Spletna komunikacija je na ti dve področji prinesla nova orodja ter tudi nove komunikacijske kanale. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v podjetje Celjski sejem d.d., ki se ukvarja z organizacijo sejmov ter drugih dogodkov. Namen magistrskega dela je bilo ugotavljanje vpliva spletnega komuniciranja na podjetje ter njegove javnosti.
Ključne besede:splet, komuniciranje, trženje, odnosi z javnostmi
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Obrez
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-53933 Novo okno
UDK:659.4:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:19099414 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V7ICVD5E
Datum objave v DKUM:28.10.2015
Število ogledov:1729
Število prenosov:347
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
OBREZ, Alen, 2015, SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Obrez. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=53933
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ONLINE COMMUNICATION AS A MARKETING AND PUBLIC RELATIONS TOOL
Opis:The theoretical part of the master thesis deals with communication, the world wide web as a product of technological development and the occurence of internet communication. The latter is used in several fields these days, with marketing and public relations being just two where it holds immense influence. Internet communication brought new tools and communication channels to these two fields. The thesis's practical part offers a view into Celjski sejem d.d., a company which organizes fairs and similar events. Thus the aim of this work was to identify internet communication's influence on the company and its activities.
Ključne besede:world wide web, communication, marketing, public relations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici