Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
Avtorji:
ID
Obrez, Alen
(Avtor)
ID
Žilič Fišer, Suzana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Tomažič, Tina
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Obrez_Alen_2015.pdf
(9,19 MB)
MD5: D5A2AB190A09AE7834CE4D5DD879D4CB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Teoretični del magistrskega dela govori o komunikaciji, svetovnem spletu kot produktu tehnološkega razvoja in pojavu spletnega komuniciranja. Slednja se dandanes uporablja na številnih področjih, močan vpliva pa ima tudi na trženje in odnose z javnostmi. Spletna komunikacija je na ti dve področji prinesla nova orodja ter tudi nove komunikacijske kanale. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v podjetje Celjski sejem d.d., ki se ukvarja z organizacijo sejmov ter drugih dogodkov. Namen magistrskega dela je bilo ugotavljanje vpliva spletnega komuniciranja na podjetje ter njegove javnosti.
Ključne besede:
splet
,
komuniciranje
,
trženje
,
odnosi z javnostmi
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
A. Obrez
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-53933
UDK:
659.4:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:
19099414
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:V7ICVD5E
Datum objave v DKUM:
28.10.2015
Število ogledov:
1729
Število prenosov:
347
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OBREZ, Alen, 2015,
SPLETNA KOMUNIKACIJA KOT ORODJE TRŽENJA IN ODNOSOV Z JAVNOSTMI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Obrez. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=53933
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ONLINE COMMUNICATION AS A MARKETING AND PUBLIC RELATIONS TOOL
Opis:
The theoretical part of the master thesis deals with communication, the world wide web as a product of technological development and the occurence of internet communication. The latter is used in several fields these days, with marketing and public relations being just two where it holds immense influence. Internet communication brought new tools and communication channels to these two fields. The thesis's practical part offers a view into Celjski sejem d.d., a company which organizes fairs and similar events. Thus the aim of this work was to identify internet communication's influence on the company and its activities.
Ključne besede:
world wide web
,
communication
,
marketing
,
public relations
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj