| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PIKE, KI SE SPREMINJAJO V ČRKE
Avtorji:ID Murko, Vesna (Avtor)
ID Kermauner, Aksinja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Murko_Vesna_2015.pdf (2,41 MB)
MD5: E667826EAE9B7198B02CBD5370F04E32
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Za pridobivanje informacij ima pisana beseda pomembno vlogo tako v procesu izobraževanja kot v vsakdanjem življenju. Kar videčemu pomeni običajna pisava, preko katere z branjem in pisanjem prihaja do informacij, je za slepega in slabovidnega brajica. Že v naslovu magistrskega dela zajamemo bistvo: izhajamo iz pik, ki se spreminjajo v črke. Soočili smo se s problemom zgodnjega poučevanja brajice in s pomanjkanjem tiflodidaktičnih pripomočkov za igro in zgodnje predopismenjevanje. Ob poznavanju teoretičnih znanj s področja tiflopedagogike smo izdelali pripomočke, ki so namenjeni prav urjenju in razvijanju taktilno-kinestetične percepcije, motorike, orientacije v mikro in makro prostoru. Opredelili smo se na razvijanje taktilno-kinestetične percepcije, na osnovi katere smo pripravili komplet 6-tih tiflodidaktičnih pripomočkov za zgodnje opismenjevanje, hkrati pa smo se zavedali, da noben tehnični pripomoček ne more slepemu vrniti izgube vida, lahko pa mu pomaga pri samostojnem življenju.
Ključne besede:slepi in slabovidni otroci, brajica, tiflodidaktični pripomočki.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Murko]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-53735 Novo okno
UDK:376-056.262-053.2(043.2)
COBISS.SI-ID:21571336 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JZCQ8UGY
Datum objave v DKUM:13.10.2015
Število ogledov:2950
Število prenosov:387
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MURKO, Vesna, 2015, PIKE, KI SE SPREMINJAJO V ČRKE [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Murko. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=53735
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DOTS TRANSFORMING INTO LETTERS
Opis:Written word plays a key role in acquiring information, both in the educational process and in everyday life. What standard reading and writing is for the sighted, Braille is for the blind and visually impaired – a specific form of receiving information. The master's thesis titled "Dots Transforming into Letters" addresses the issues of early teaching of Braille and lack of teaching tools for the visually impaired for playing and early literacy training. Proceeding from theoretical knowledge concerning the education of the visually impaired, we have designed tools for training and development of tactile-kinesthetic perception, motoric capabilities, and orientation in the micro and macro environments. A set of six teaching tools for early literacy training has been designed with special focus on the development of tactile-kinesthetic perception. Although no technical tool can restore sight to the blind, it can nevertheless help them live an independent life.
Ključne besede:blind and visually impaired children, Braille, teaching tools for the visually impaired


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici