| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pouk literarne teorije malo drugače ali Zakaj pravljica v učni načrt za drugo triletje
Avtorji:ID Kordigel Aberšek, Metka (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-II58KHJU
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V pričujočem sestavku smo pokazali, na kakšen način je mogoče dosegati s komunikacijskim modelom književne vzgoje, ki ga postopoma uvajamo v vse stopnje šole in in v večino oblik srednješolskega izobraževanja, literarnovedne cilje književne vzgoje enako uspešno kot klasični pouk književnosti, in istočasno realizirati tudi njene funkcionalne in vzgojne cilje: sistematično razvijati recepcijsko sposobnost (= sposobnost literarnegabranja) ter ohranjati naklonjenost do branja leposlovja.
Ključne besede:književna didaktika, književna vzgoja, komunikacijski modeli, pravljice
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Leto izida:2000
Št. strani:str. 67-76
Številčenje:Letn. 45, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-53228 Novo okno
UDK:372.882:82.08-34
COBISS.SI-ID:3706910 Novo okno
ISSN pri članku:0021-6933
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DWKYZTDJ
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:2404
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KORDIGEL ABERŠEK, Metka, 2000, Pouk literarne teorije malo drugače ali Zakaj pravljica v učni načrt za drugo triletje. Jezik in slovstvo [na spletu]. 2000. Vol. 45, no. 3, p. 67–76. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-II58KHJU
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije, Slavistično društvo Slovenije, Založba Univerze v Ljubljani, Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?
Opis:The paper describes the communicative model of literary education, which is being gradually introduced at all primary school levels and most secondary school levels, is equally successful in achieving literary studies aims as the traditional approach, while at the same time also pursuing its functional and educational objectives: to systematically develop the receptive ability (i.e. the ability of literary reading) and to maintain and develop students' interest for reading literature.
Ključne besede:literary didactics, literary education, communication models, fairy tales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici