Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oblikovanje dirkalnika
Avtorji:
ID
Pehan, Stanislav
(Avtor)
ID
Kegl, Breda
(Avtor)
ID
Pogorevc, Primož
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-N9HRJ97W
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
V prispevku sta prikazani dve moznosti izboljšanja lastnosti dirkalnika Formula S. Eden najskladnejsih načinov za dvig moči motorja je spretno oblikovan dovod zraka v motor. Zato je v prvem delu prispevka predstavljen postopek optimalnega oblikovanja sesalnega sistema. Postopek optimiranja temelji na uporabi metod matematičnega programiranja in pomeni učinkovit način za povečanje moči motorja v najbolj zanimivem področju obratovanja motorja. V drugem delu prispevka je pozornost posvečena novim zamislim izdelave celotnega dirkalnika. Za dosego vrhunskih rezultatov je treba narediti več, kakor le slediti konkurenci. Analiza postavitev glavnih agregatov je pokazala, da bi k večji okretnosti in stabilnosti dirkalnika pripomoglo to, da bi bil motor postavljen ob voznikovi strani. Optimiran sesalni sistem pomeni zanesljiv korak naprej v borbi za povečanje dejanske moči dirkalnika, kar je lahko uporabno takoj. Zasnova z bočno postavitvijo motorja pa predstavlja povsem novo pot razvoja dirkalnikov Formula S, kar bo morda prineslo dolgoročne prednosti.
Založnik:
Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia et al.
Leto izida:
2003
Št. strani:
str. 593-606
Številčenje:
Letn. 49, št. 12
PID:
20.500.12556/DKUM-53075
UDK:
629.371.2:62-224.7
COBISS.SI-ID:
7075099
ISSN pri članku:
0039-2480
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FRKFUOHI
Datum objave v DKUM:
10.07.2015
Število ogledov:
973
Število prenosov:
59
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PEHAN, Stanislav, KEGL, Breda in POGOREVC, Primož, 2003, Oblikovanje dirkalnika.
Strojniški vestnik
[na spletu]. 2003. Vol. 49, no. 12, p. 593–606. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-N9HRJ97W
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Več plati Schengena
Organizacija protokolarnega dogodka
Izvajanje schengenske evalvacije v Sloveniji
Arbitraža kot sredstvo mirnega reševanja mejnih in delimitacijskih sporov
Neodvisnost Kosova
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Slovenija in Schengen
Problem določitve meje v Piranskem zalivu
Poslovanje v evropskem prostoru
Učinkovitost izravnalnih ukrepov po Schengenski konvenciji v Republiki Sloveniji
Status pravice dostopa do odprtega morja v mednarodnem pravu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:
Stroj. vestn.
Založnik:
Zveza strojnih inženirjev in tehnikov Slovenije [etc.], = Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia [etc.]
ISSN:
0039-2480
COBISS.SI-ID:
762116
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Developing a racing car
Opis:
This article presents two approaches for improving a Formula S racing car. Oneof the best ways to increase the enginećs power is to skillfully design theair- supply system of the engine. This is the reason why the first part of the paper is about the intake-manifold optimization procedure. The procedure relies on mathematical programming and offers a way to significantly increase the engine power in the most important engine regimes. In the second part of the paper, attention is focused on new concepts of building the racing car. Inorder to be the best it is necessary to do more than symply follow the competion. An analysis of the positions of the main components has shown that a racing car would be more agile and stable if the engine was to be mounted beside the driver. Optimizing the intake manifold represents one significant step forward in the struggle to increase the effective power of the car, whichbrings an immediate advantage. The new position concept, however, which also eliminates the differential drive, represents a completely new development in the design of the Formula S car that might bring us long-term benefits.
Ključne besede:
racing automobiles
,
formula S
,
development
,
optimization
,
intake manifold
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj