| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja
Avtorji:ID Ivanuš-Grmek, Milena (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZYTIDKSW
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, ki smo jo opravili spomladi leta 2005 na vzorcu učiteljev prvega triletja devetletke. Zanimalo nas je, katere didaktične strategije uporabljajo učitelji pri pouku predmeta spoznavanje okolja, kako pogosto jih uporabljajo in ali so statistično značilne razlike med učitelji v pogostosti rabe posameznih didaktičnih strategij glede na čas vstopa šole v izvajanje devetletke. Rezultati raziskovalnega dela nas opozarjajo, da učitelji pri pouku tega predmeta uporabljajo različne didaktične strategije, pogostost rabe posameznih didaktičnih strategij pa večinoma ni odvisna od časa vstopa šole v izvajanje devetletke.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, osnovna šola, razredni pouk, spoznavanje okolja, devetletka, didaktične strategije, odprti pouk
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2006
Št. strani:str. 68-83
Številčenje:Letn. 57, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-52844 Novo okno
UDK:371.3:908
COBISS.SI-ID:14727944 Novo okno
ISSN pri članku:0038-0474
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LMX9SAN2
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1891
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
IVANUŠ-GRMEK, Milena in HUS, Vlasta, 2006, Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja. Sodobna pedagogika [na spletu]. 2006. Vol. 57, no. 2, p. 68–83. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZYTIDKSW
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Open classes in environmental education
Opis:The article presents the results of research conducted in spring 2005 on a sample of teachers in the first three years of the nine-year primary school. We wanted to know which didactic strategies teachers use in their classes on environmental education, how frequently they use them and whether there are statistically significant differences between teachers in the frequency of using individual didactic strategies with regard to the time of the school's introduction of the nine-year programme. The results of the research work indicate that in these classes teachers use different didactic strategies, and the frequency of using individual didactic strategies mostly does not depend on the time of the school's introduction of the nine-year programme.
Ključne besede:primary education, nine-year programme, early learning, environmental education, didactic strategies, open classes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici