| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih
Avtorji:ID Lipovec, Alenka (Avtor)
ID Kosi-Ulbl, Irena (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2008_Lipovec,_Kosi-Ulbl_Interesna_dejavnost_s_podrocja_matematike_v_razlicnih_solskih_okoljih.pdf (95,22 KB)
MD5: 92E54FE7B8C0D5004B72979F7462CA88
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2008/Let_01_st_3_4_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku predstavljamo model za vodenje interesne dejavnosti s področja matematike in analiziramo udeležence in relacije med njimi. Posebna pozornost je namenjena izpeljavi modela na področju matematike razredne stopnje. Empirični podatki potrjujejo domnevo, da model pozitivno vpliva na dvig matematičnih dosežkov učencev tudi na področju kurikularno predpisane matematike. Dodatno je bilo ugotovljeno, da program deluje v različnih okoljih in da učinek ni bistveno odvisen od tipa udeležencev ali učnega okolja.
Ključne besede:izobraževanje, interesne dejavnosti, bodoči učitelji, razredni pouk, pouk matematike
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 79-86
Številčenje:Letn. 1, št. 3/4
PID:20.500.12556/DKUM-52701 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:51:37
COBISS.SI-ID:16525576 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9VXESPOY
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1546
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
LIPOVEC, Alenka in KOSI-ULBL, Irena, 2008, Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2008. Vol. 1, no. 3/4, p. 79–86. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52701
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Math club in different school settings
Opis:The article presents a model for conducting math clubs at the primary school level and analyses the pupils who are involved and the relationship between them. Special attention is given to the application of a proposed model for learning mathematical concepts in the lower grades of primary school. The results of our research confirm the hypothesis that math club programs improve pupils' grades during their regular math classes. Additionally, it was confirmed that math club programs work in different school settings and do not depend on the type of pupils involved or the school environment.
Ključne besede:education, math club activities, teachers in training, primary education, mathematics


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici