| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Storitve dostave direktne pošte in publikacij v notranjem poštnem prometu : primer Slovenije
Avtorji:ID Bekő, Jani (Avtor)
ID Jagrič, Timotej (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-6V7R20EX
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V prispevku predstavljamo storitve Pošte Slovenije na dveh tržnih segmentih: na trgu direktne pošte in publikacij ter na trgu direktne pošte. Izpostavljamozlasti tri ugotovitve. Prvič, cenovna elastičnost povpraševanja na obeh obravnavanih trgih zavzema vrednosti pod nič. Drugič, iz analize funkcij povpraševanja po direktni pošte ugotavljamo pozitivne križne cenovne elastičnosti povpraševanja glede na cenovna gibanja oglasnih sporočil na televiziji, v revijah in dnevnikih. In tretjič, koeficienti dohodkovne elastičnosti povpraševanja po storitvah direktne pošte kažejo, da se skupno število sprejetih kosov pošiljk na segmentu direktne pošte povečuje hitreje, kot rastejo realni prihodki v trgovini na drobno.
Ključne besede:Slovenija, telekomunikacije, Pošta Slovenije, storitve, elastičnost povpraševanja, ocene
Založnik:Zavod Republike Slovenije za makroekonomske analize in razvoj
Leto izida:2008
Št. strani:str. 28-39
Številčenje:Letn. 42, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-52678 Novo okno
UDK:656.8(497.4)
COBISS.SI-ID:18117350 Novo okno
ISSN pri članku:1318-2803
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CHYA5NXB
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:866
Število prenosov:51
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
BEKŐ, Jani in JAGRIČ, Timotej, 2008, Storitve dostave direktne pošte in publikacij v notranjem poštnem prometu : primer Slovenije. IB revija [na spletu]. 2008. Vol. 42, no. 2, p. 28–39. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-6V7R20EX
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:IB revija
Skrajšan naslov:IB rev.
Založnik:Urad RS za makroekonomske analize in razvoj
ISSN:1318-2803
COBISS.SI-ID:38115584 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:primer Slovenije
Opis:A presentation of services of the Slovenian national postal operator is given for two market segments: the direct mail and periodicals market and the direct mail market. Three findings are highlighted in particular. First, the price elasticity of demand on both markets is below zero. Second, the analysis of demand functions for direct mail shows positive cross-price elasticity of demand with regard to price fluctuations for TV commercials, and with regard to price fluctuations for advertisements in magazines and daily papers. And third, coefficients of income elasticity of demand for direct mail services show that the total number of mail deliveries on the direct mail market increases faster than the retail revenue in real terms.
Ključne besede:Slovenia, telecommunications, Slovenian national postal operator, services, price elasticity of demand, evaluation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici