| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
Avtorji:ID Korban Črnjavič, Maja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2009_Korban_Crnjavic,_Hus_Stalisce_uciteljev_do_izkustvenega_ucenja_in_poucevanja_predmeta_spoznavan.pdf (977,05 KB)
MD5: 09B107A629241D20568222C0EB061735
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2009/Let_02_st_1_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V skladu s konstruktivizmom je izkustveno učenje pomemben del poučevanja, saj prinaša mnoge pozitivne učinke. Ne samo da se pri učencih povečujejo intelektualne sposobnosti, večata se tudi notranja motivacija ter želja po učenju in odkrivanju novega. Tako dosežemo večjo zapolnitev naučene snovi, globlje razumevanje obravnavane snovi, razvoj sodelovalnih veščin, povezovanje teorije s prakso. S prenovo osnovne šole je izkustveno učenje postalo temeljno izhodišče tudi pri pouku predmeta spoznavanje okolja. Z empirično raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšno stališče imajo učitelji do izkustvenega učenja in poučevanja. Ugotovili smo, da ima večina učiteljev pozitivno stališče do izkustvenega učenja in poučevanja, vendar pa opozarjajo na nekatere pomanjkljivosti.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, izkustveno učenje, osnovna šola, spoznavanje okolja, osnovna šola, stališče učiteljev
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2009
Št. strani:str. 73-81
Številčenje:Letn. 2, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-52589 Novo okno
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:17018120 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NORKIDMR
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:2232
Število prenosov:319
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KORBAN ČRNJAVIČ, Maja in HUS, Vlasta, 2009, Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2009. Vol. 2, no. 1, p. 73–81. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52589
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teacher's opinions of experiential learning and teaching the subject Environmental education
Opis:According to Constructivism, experiential learning plays a great role in teaching because it produces many positive results. Not only does it increase the intellectual abilities of students, it also increases their inner motivation and desire to learn and discover new things. By learning experientially, we can achieve greater retention of the learned material, obtain a deeper understanding of the discussed material, develop cooperating skills and learn to connect theory with practice. With the recent renovation of the primary school system, experiential learning has become the basic starting-point in the subject Recognition of the Environment. In our research we wanted to find out the teachers' point of view towards experiential learning and teaching. We found that most of the teachers have a positive opinion about experiential learning and teaching, but they have noticed some negative aspects of it as well.
Ključne besede:education, experiential learning, primary school, teacher's point of view, recognition of the environment


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici