| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji
Avtorji:ID Lipovec, Alenka (Avtor)
ID Štukl, Maja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2010_Lipovec,_Stukl_Uporaba_tangrama_pri_pouku_matematike_na_razredni_stopnji.pdf (178,33 KB)
MD5: 47A796AD1D2B6913E899000A440B2E45
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2010/2010_03_st_1_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Reševanje tangram sestavljanke je aktivnost sestavljanja oblik in sodi na ničto stopnjo razvoja geometrijskih pojmov po teoriji Van Hieleja. Fokus prispevka je uporaba sedemdelnega tangrama s fotografskim ozadjem v šolski situaciji. Empirični podatki, pridobljeni s polstrukturiranim intervjujem na vzorcu 10 učiteljev, kažejo, da učitelji slabo poznajo uporabo tangrama v šolske namene. Predlagani intervencijski materiali so bili evalvirani skozi pedagoški eksperiment na vzorcu 31 učencev 2. in 5. razreda. Fotografija kot ozadje tangram sestavljanke je predstavljala kontekst danega problema. Raziskovali smo, kako fotografija v ozadju vpliva na uspešnost reševanja ter na motivacijo. Izkazalo se je, da je fotografija kot kontekst lahko vir motivacije tudi v drugem triletju osnovne šole, ki pozitivno vpliva na uspešnost reševanja.
Ključne besede:tangram, geometrija, ponazorilo, pouk matematike, razredna stopnja
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 43-52
Številčenje:Letn. 3, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-52437 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.3:514
COBISS.SI-ID:17648904 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:618LETIO
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1702
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
LIPOVEC, Alenka in ŠTUKL, Maja, 2010, Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2010. Vol. 3, no. 1, p. 43–52. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52437
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The tangram in lower primary mathematics
Opis:The tangram puzzle is a shape composing activity that is appropriate for the O-level of the Van Hiele geometrical thinking development theory. The focus of this article is the applicability of the seven-piece tangram with photography background in a school setting. The empirical data, collected using a semi-structured interview on a sample of 10 teachers, shows that teachers' knowledge concerning the effectiveness of the tangram is weak. The materials were evaluated through pedagogical experimentation and included 31 students in two classes (2nd and 5th). The contextualized environment was reinforced via photography as the underlying context of the tangram puzzle. The materials enhanced motivation even in the higher grades of lower primary education and positively influenced the students' solving capabilities.
Ključne besede:tangram, geometry, manipulator, mathematics education, primary level


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici