Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Denac, Olga
(Avtor)
Datoteke:
Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2012_Denac_Glasbene_preference_vzgojiteljev_in_predsolskih_otrok.pdf
(154,38 KB)
MD5: F2B3F575C1C5B2025ECAFBDF99C6F073
http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2012/2012_05_st_4_revija.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V raziskavi, v katero smo vključili vzgojitelje predšolskih otrok ter od pet do šest let stare otroke, smo ugotavljali interes vzgojiteljev in otrok za glasbene dejavnosti. Ugotovili smo, da vzgojitelji izražajo največji interes za naslednje glasbene dejavnosti: petje pesmi, igranje na inštrumente in poslušanje glasbe. Otroci pa so kot najbolj priljubljene dejavnosti, v katerih bi želeli sodelovati, izbrali gibanje ob glasbi (ples), petje pesmi ter igranje na inštrumente, torej dejavnosti, kjer so lahko aktivni soudeleženci vzgojno-izobraževalnega procesa. Domnevamo lahko, da izražanje interesa vzgojiteljev za posamezne glasbene dejavnosti vpliva na pogostost načrtovanja glasbenih dejavnosti in da je interes otrok za glasbo odvisen od izražanja interesa vzgojiteljev za glasbene dejavnosti.
Ključne besede:
glasbene dejavnosti
,
glasbena vzgoja
,
vzgojitelji
,
predšolski otroci
,
predšolska vzgoja
,
otroški vrtci
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2012
Št. strani:
str. 29-38
Številčenje:
Letn. 5, št. 4
PID:
20.500.12556/DKUM-52212
ISSN:
1855-4431
UDK:
373.2:78
COBISS.SI-ID:
19584008
ISSN pri članku:
1855-4431
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HZ9KHLEU
Datum objave v DKUM:
10.07.2015
Število ogledov:
2629
Število prenosov:
309
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DENAC, Olga, 2012, Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok.
Revija za elementarno izobraževanje
[na spletu]. 2012. Vol. 5, no. 4, p. 29–38. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52212
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Arc-transitive cycle decompositions of tetravalent graphs
Recent trends and future directions in vertex-transitive graphs
On strongly regular bicirculants
Algebraic aspects of graph theory
Characterization of edge-transitive 4-valent bicirculants
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zhou, Sanming (5-MELB-MS): A local analysis of imprimitive symmetric graphs. (English summary). - J. Algebraic Combin. 22 (2005), no. 4, 435--449.
Tree-like isometric subgraphs of hypercubes
Li, Cai Heng (5-WA-SMS): Finite s-arc transitive Cayley graphs and flag-transitive projective planes. (English summary). - Proc. Amer. Math. Soc. 133 (2005), no. 1, 31--41 (electronic)
Larose, Benoit: Families of strongly projective graphs. - Discuss. Math. Graph Theory 22 (2002), no. 2, 271-292
Brešar, Boštjan: Partial Hamming graphs and expansion procedures. - Discrete Math. 237 (2001), no. 1-3, 13-27
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:
Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:
1855-4431
COBISS.SI-ID:
239555072
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.07.2015
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Music activity preferences of preschool teachers and children
Opis:
The objective of the survey involving preschool teachers and children aged five to six was to explore the interest of teachers and pupils towards music activities. We established that the preschool teachers concerned were most interested in musical activities such as singing, playing musical instruments, and listening to music. As for children, their favourite activities, that is, the ones they wanted to participate in, were movement to music, song singing, and playing musical instruments. These are the activities that make them active participants in the educational process. We can assume that a teacher's interest in a music activity influences the frequency of the activity being included in lesson plans, and children's interest in music depends on the teacher expressing their interest in music activities.
Ključne besede:
music activities
,
preschool teachers
,
preschool children
,
preschool education
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Revija za elementarno izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj