| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VIZUALNA IDENTITETA DRŽAV KOT ELEMENT OZNAČEVANJA
Avtorji:ID Gajević, Srđan (Avtor)
ID Skrbinek, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gajevic_Srdan_2015.pdf (4,05 MB)
MD5: 003D8751950928706553AA8215EDBC22
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vizualna identiteta držav temelji na njihovih zastavah oziroma vsebuje elemente, ki jo sestavljajo. To tezo je postavil hrvaški oblikovalec Boris Ljubičić, zato v magistrskem delu predstavljamo njegovo biografijo in nekatera njegova temeljna dela. Prikazujemo tudi teoretična spoznanja s področja znamčenja držav in zgodovino zastave kot najpomembnejšega simbola države. V analiziranih primerih so opisani državni simboli Hrvaške, Slovenije ter Bosne in Hercegovine ter njihove vizualne identitete za turistično promocijo. Rezultati analize so pokazali, da dva od treh primerov odgovarjata tezi Borisa Ljubičića.
Ključne besede:države, vizualni identitet, brand
Kraj izida:[Maribor
Založnik:S. Gajević
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48521 Novo okno
UDK:929.92(043.2)
COBISS.SI-ID:19327510 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RUH9NIDG
Datum objave v DKUM:14.10.2015
Število ogledov:2225
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GAJEVIĆ, Srđan, 2015, VIZUALNA IDENTITETA DRŽAV KOT ELEMENT OZNAČEVANJA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Gajević. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48521
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:VISUAL IDENTITY OF NATIONS AS A POINT OF NATION BRANDING
Opis:The main idea of this thesis is that visual identities of nations is based on nation flags of those countries, or at least it contains some elements of the flag. Author of that thesis is Croatian designer Boris Ljubičić. Thesis contains his biography and display of his works. The work starts with overview of theoretical knowledge in the field of nation branding, and provides a brief history of flags, as the most important symbol of the state. The analyzed examples contains description of the state symbols of Croatia, Slovenia and Bosnia and Herzegovina, and their visual identities for the purposes of tourism promotion. Results of the analysis showed that two of the three analyzed examples correspond to the thesis of Boris Ljubičić.
Ključne besede:nations, visual identity, brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici