Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VIZUALNA IDENTITETA DRŽAV KOT ELEMENT OZNAČEVANJA
Avtorji:
ID
Gajević, Srđan
(Avtor)
ID
Skrbinek, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Gajevic_Srdan_2015.pdf
(4,05 MB)
MD5: 003D8751950928706553AA8215EDBC22
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Vizualna identiteta držav temelji na njihovih zastavah oziroma vsebuje elemente, ki jo sestavljajo. To tezo je postavil hrvaški oblikovalec Boris Ljubičić, zato v magistrskem delu predstavljamo njegovo biografijo in nekatera njegova temeljna dela. Prikazujemo tudi teoretična spoznanja s področja znamčenja držav in zgodovino zastave kot najpomembnejšega simbola države. V analiziranih primerih so opisani državni simboli Hrvaške, Slovenije ter Bosne in Hercegovine ter njihove vizualne identitete za turistično promocijo. Rezultati analize so pokazali, da dva od treh primerov odgovarjata tezi Borisa Ljubičića.
Ključne besede:
države
,
vizualni identitet
,
brand
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
S. Gajević
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48521
UDK:
929.92(043.2)
COBISS.SI-ID:
19327510
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RUH9NIDG
Datum objave v DKUM:
14.10.2015
Število ogledov:
2225
Število prenosov:
167
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GAJEVIĆ, Srđan, 2015,
VIZUALNA IDENTITETA DRŽAV KOT ELEMENT OZNAČEVANJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Gajević. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48521
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Strupenost in estrogenost bisfenola A pred in po mokri oksidaciji
Ocena kakovosti vodotoka Vipava
Problematika ločevanja odpadkov iz gospodinjstev v občini Šempeter-Vrtojba
Spremljanje onesnaženosti vod z uporabo on-line merilnikov
Upravljanje s skupnimi zemljišči in lastnino z vidika trajnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Varstvo naravnih vrednot
Okoljevarstvene organizacije
Varstvo vodnih virov v Sloveniji
Slovenske reke in njihova kakovost
Zavarovana območja narave v Sloveniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
VISUAL IDENTITY OF NATIONS AS A POINT OF NATION BRANDING
Opis:
The main idea of this thesis is that visual identities of nations is based on nation flags of those countries, or at least it contains some elements of the flag. Author of that thesis is Croatian designer Boris Ljubičić. Thesis contains his biography and display of his works. The work starts with overview of theoretical knowledge in the field of nation branding, and provides a brief history of flags, as the most important symbol of the state. The analyzed examples contains description of the state symbols of Croatia, Slovenia and Bosnia and Herzegovina, and their visual identities for the purposes of tourism promotion. Results of the analysis showed that two of the three analyzed examples correspond to the thesis of Boris Ljubičić.
Ključne besede:
nations
,
visual identity
,
brand
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj