| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:JEZIKOVNOSTILISTIČNA ANALIZA SLOGANOV V OGLAŠEVALSKIH BESEDILIH PONUDNIKA MOBILNIH STORITEV
Avtorji:ID Lanščak, Nina Nuša (Avtor)
ID Krajnc Ivič, Mira (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lanscak_Nina_Nusa_2015.pdf (2,45 MB)
MD5: 17D32A7657A738E5B8AAA658B2F70C84
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Ponudniki blaga in storitev so dandanes zaradi vse večje konkurenčnosti na trgu pred vedno večjim izzivom. Na kak način pritegniti pozornost potencialnega kupca? Kaj je to, kar se danes »prodaja«? Kako sestaviti oglas, ki bo ostal še leta v spominu? Oglasi so s svojo izvirnostjo in prepričljivostjo postali pravi pokazatelj trendov, ki vladajo trgu. Pa ne samo trgu. Oglasi so se v kupce vkoreninili tako globoko, da močno odločajo o njihovih življenjskih odločitvah, smernicah, družbenih normah in celo lastnih vrednotah. Podjetja posegajo po najrazličnejših metodah, kako ustvariti oglas, ki bo edinstven na trgu, zapomnljiv, prepričljiv in se bo hkrati prikradel v srca potencialnih kupcev. Cilj podjetja je ustvariti oglas, ki v kupcu vzbudi potrebo po nakupu. V diplomskem delu smo se osredotočili na načine, s katerimi je ponudnik mobilnih storitev, podjetje Si.mobil, d. d., dosegal izvirnost in zapomnljivost oglasa, in kaj hitro ugotovili, da so se z leti delovanja podjetja spreminjale tako potrebe kupcev kot tudi splošen trend oglaševanja. Oglase smo podrobno analizirali, jih opredelili glede na zgradbo, določili smo reklamne stileme, ki se pojavljajo v geslu oglasa, opredelili tipologijo oglaševalskega besedila in opisali značilnosti reklamnega gesla.
Ključne besede:Oglaševanje, oglaševalsko besedilo, oglasni stilemi, besediloslovje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. N. Lanščak]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48511 Novo okno
UDK:811.163.6'42
COBISS.SI-ID:21533704 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2844S9QM
Datum objave v DKUM:08.10.2015
Število ogledov:1388
Število prenosov:156
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
LANŠČAK, Nina Nuša, 2015, JEZIKOVNOSTILISTIČNA ANALIZA SLOGANOV V OGLAŠEVALSKIH BESEDILIH PONUDNIKA MOBILNIH STORITEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. N. Lanščak. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48511
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LANGUAGE STYLE ANALYSIS OF SLOGANS IN ADVERTISING TEXTS OF A MOBILE SERVICE PROVIDER
Opis:Suppliers of goods and services are today faced with growing challenges because of tougher competition on the market. How to attract the attention of a potential buyer? What “sells” today? How to make an advertisement that people will remember for years to come? Ads with their originality and persuasiveness have become true indicators of market trends. And it is not just the market that these trends are influencing. Ads have become such an integral part of customers' lives that they now influence their life decisions, their guidelines, their social norms and even their values. Companies are using different methods when producing ads that are unique, memorable, convincing and are at the same time capable of winning over the hearts of potential buyers. The goal of a company is to make an ad that will induce the need to buy. In this paper, we have focused on the ways with which the company Si.mobil, d.d., a telecommunications company, achieved uniqueness and memorability of their ads and we quickly came to the conclusion that the customers' needs and the overall advertising trends have changed throughout the years. We carried out a detailed analysis of the ads, defined their structure, determined the advertising stylemes that occur in the ad's slogan, the typology of the text in the ad and the characteristics of the ad’s slogan.
Ključne besede:Advertising, advertisment text structure, ad structure, advertising stylemes in text linguistics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici