Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
REDNI LETNI RAZGOVORI V GORENJSKI BANKI D.D., KRANJ
Avtorji:
ID
Šinko, Laura
(Avtor)
ID
Novak, Vesna
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sinko_Laura_2015.pdf
(1,47 MB)
MD5: ADF9832355A18687E0589891F300B857
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi predstavljamo Redne letne razgovore v Gorenjski banki d. d., Kranj. Redni letni razgovori so v vsaki organizaciji ključnega pomena. Izvajajo se vsaj enkrat letno. Pogovor poteka med vodjo in zaposlenim. Pogovarjata se o elementih, ki bi se jih dalo izboljšati, načrtih za prihodnost, mnenjih in predlogih zaposlenih. S pomočjo rednih letnih razgovorov dosežemo soglasje mnenj med vodjo in zaposlenim, s tem pa omogočimo najti primerno rešitev za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu naloge opisujemo splošne pojme rednih letnih razgovorov in na kratko predstavitev izbrane organizacije. Predstavljamo redne letne razgovore, njihov namen in koristi, vsebino, potek ter samo pripravo in izvedbo dejavnosti po opravljenem letnem razgovoru. Vključujemo tudi vidike uspešnega komuniciranja pri RLR. V opis predstavitve okolja vključujemo podatke o zgodovini, organizacijski strukturi, poslanstvu in viziji banke, dejavnosti in novosti, kadrovsko politiko in cilje diplomske naloge z raziskovalnimi vprašanji in opisom metod dela. V drugem, empiričnem ali raziskovalnem delu s pomočjo anketnih vprašalnikov prikazujemo, kako zaposleni ocenjujejo redne letne razgovore in delo vodje. Na podlagi intervjuja ugotavljamo, kako potekajo redni letni razgovori v Gorenjski banki d. d., Kranj, kako izboljšati načrtovanje posameznika na RLR. Temu sledi analiza rezultatov in prikaz podanih ugotovitev s pomočjo tabel in grafov. V zaključnem delu predlagamo rešitve za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom.
Ključne besede:
• redni letni razgovori
,
• komunikacija
,
• motivacija
,
• banka.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48500
COBISS.SI-ID:
7467795
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:29BCVNKE
Datum objave v DKUM:
09.09.2015
Število ogledov:
1879
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠINKO, Laura, 2015,
REDNI LETNI RAZGOVORI V GORENJSKI BANKI D.D., KRANJ
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48500
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
REGULAR ANNUAL INTERVIEW IN ZASEBNI VRTEC SONČEK, VARSTVO, VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE D.O.O.
ANNUAL INTERWIEVS AT GORENJSKA BANKA D.D., KRANJ
INTRODUCTION OF REGULAR ANNUAL INTERVIEWS IN COMPANY PRO-KLIMA D.O.O.
REGULAR ANNUAL INTERVIEW IN COMPANY SUMMIT LEASING SLOVENIJA D.O.O.
Regular annual interview at gynecological-maternity department of General hospital Murska Sobota
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Redni letni razgovori v slovenskih splošnih knjižnicah
Uvedba rednih letnih razgovorov v javni zavod
Redni letni razgovori kot veščina vodenja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANNUAL INTERWIEVS AT GORENJSKA BANKA D.D., KRANJ
Opis:
The following diploma thesis deals with regular annual interviews in the Gorenjska Bank PLC, Kranj. Regular annual interviews play the key role in each organization. They are carried out at least once a year. The interview is conducted between the leader i.e. the employer and the employee. The two parties discuss the elements which could be improved, future plans, opinions and views as well as suggestions of the employees. Regular annual interviews help to achieve the opinion agreement between the leader and the employee and in addition to that enable to find an appropriate solution in improving the plan of work with an individual. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, describes general concepts of regular annual interviews and a brief presentation of a selected organization. Further on it deals with the substance of regular annual interviews, their purpose and advantages, the contents, the process and finally with the preparations and execution of operations after the interview. Included are the views of a successful communication of RAI. The description of environment presentation includes historical data, organizational structure, the mission and vision of the bank, activities and innovations, human resources politics and goals of this diploma thesis along with the research questions and the description of used methods. The second, empirical or research part, includes questionnaire surveys which show the employees’ evaluation of regular annual interviews and the head of. Based on the interview, it can be determined how the previously mentioned interviews are conducted in the Gorenjska Bank PLC, Kranj, as well as how to improve the planning of an individual for RAI. The conclusion contains the result analysis and graphical as well as tabular presentation of findings. In conclusion we suggest solutions to improve wok planning with an individual.
Ključne besede:
• regular annual interviews (RAI)
,
• communication
,
• motivation
,
• bank.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj