Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
STALIŠČA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV DO ŠOLSKE IN VRSTNIŠKE MEDIACIJE
Avtorji:
ID
Žgajner, Nataša
(Avtor)
ID
Pšunder, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zgajner_Natasa_2015.pdf
(787,79 KB)
MD5: ED48920A7E3AA01F5909B15FB89B5AFD
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrsko delo se nanaša na stališča osnovnošolskih učiteljev do šolske in vrstniške mediacije. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšna je seznanjenost učiteljev z mediacijo, kakšne prednosti vidijo v njej ter njihova osebna mnenja o uspešnosti mediacije na šolah, kjer poučujejo. Zanimalo nas je, ali pri tem obstajajo statistično pomembne razlike glede na čas izvajanja mediacije na šolah, status učiteljev (učitelj – učitelj mediator) in glede na stopnjo, na kateri pretežno poučujejo. V raziskavi, ki temelji na priložnostnem neslučajnostnem vzorcu, je sodelovalo 129 učiteljev iz desetih šol iz štajerske regije, kjer izvajajo mediacijo. Podatke smo zbrali s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da učitelji mediatorji proces izvajajo občasno, ko je to potrebno. V večini so učitelji s šolsko mediacijo dobro seznanjeni in menijo, da je le-ta zelo pomemben del delovanja vsake šole. Raziskava je pokazala tudi, da učitelji kot najprimernejše kandidate za vrstniške mediatorje navajajo moralno odgovorne učence. Niso pa najbolj prepričani, ali so vrstniki res boljši mediatorji – iz vidika razumevanja težav sovrstnikov. Ugotovili smo, da po mnenjih učiteljev izvajanje vrstniške mediacije nima vpliva na uspešnost šolske mediacije.
Ključne besede:
učitelj
,
konflikt
,
vzgoja
,
šolska mediacija
,
vrstniška mediacija.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Žgajner]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48491
UDK:
316.644:37.011.3-051:37.015.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
21514504
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JLQVHV6C
Datum objave v DKUM:
08.10.2015
Število ogledov:
1642
Število prenosov:
258
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽGAJNER, Nataša, 2015,
STALIŠČA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV DO ŠOLSKE IN VRSTNIŠKE MEDIACIJE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Žgajner. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48491
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
VIEWS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ON SCHOOL AND PEER MEDIATION
Opis:
This Master's thesis deals with the views of primary school teachers on school and peer mediation. The study shows, how familiar teachers are with mediation, which are advantages they see in it and what are their personal opinions on the effectiveness of mediation in schools where they teach. The research was based on a non-probability, convenience sample of 129 teachers from ten schools in the Štajerska region, where they implement mediation. The data were collected with a web questionnaire. The results showed that teachers mediators perform mediation occasionally, when necessary. Mostly, teachers are well acquainted with school mediation and agree that it is a very important part of every school. The study also showed that in teachers' opinion, the most suitable candidates for peer mediators are morally responsible students. However, in terms of better understanding of their peers' problems, respondents are not certain whether students are really better mediators than teachers. They believe that active implementation of the former does not influence the success of the latter.
Ključne besede:
teacher
,
conflict
,
education
,
school mediation
,
peer mediation.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj