Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
BRANJE V SPLETNI UČILNICI: POT K BRALNI PISMENOSTI V TUJEM JEZIKU
Avtorji:
ID
Novak, Jelena
(Avtor)
ID
Onič, Tomaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Novak_Jelena_2015.pdf
(18,38 MB)
MD5: DE3EDB57CEE34C769E1CB9284E0897D7
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Mednarodna raziskava bralne pismenosti v tujem jeziku angleščina (ESLC 2011) je pokazala, da so devetošolci v Sloveniji dosegali slabše rezultate pri branju v tujem jeziku - angleščini, kot pri slušnem razumevanju in pisnem sporočanju v istem jeziku; od tega jih kar 41% ni doseglo rezultatov, ki so predvideni po učnem načrtu iz angleščine ob koncu osnovne šole in ki sovpadajo z ravnjo A2 Skupnega Evropskega Jezikovnega Okvira. Namen pričujoče raziskave je bil ugotoviti, ali je možno pri poučevanju angleščine vplivati na izboljšanje rezultatov bralnega razumevanja v tem jeziku. V ta namen je bila uporabljena obstoječa spletna učilnica. V šolskem letu 2012/13 je bilo 90 učencev osmih in devetih razredov razdeljenih v eksperimentalno (46 učencev) in kontrolno (44 učencev) skupino. V začetku raziskave so vsi učenci izpolnili anketo in opravili testiranje iz bralnega razumevanja. V ta namen je bil uporabljen standardiziran test KET založbe Cambridge University Press. Rezultati anket in testov so izkazali homogenost obeh skupin. Učenci v eksperimentalni skupini so nato dvakrat tedensko za domačo nalogo brali besedila in reševali pripadajoče naloge, ki jih je učiteljica naložila v Digitalno knjižnico spletne učilnice. To so počeli od decembra do sredine aprila. Učenci v kontrolni skupini so obiskovali običajen pouk, brez dodatnih rednih zaposlitev iz branja. Analiza je pokazala, da so učenci v eksperimentalni skupini v povprečju porabili približno pol ure na teden za branje besedil v angleščini (približno 900 besed) in reševanje pripadajočih nalog. V začetku maja sta obe skupini, ekperimentalna in kontrolna, spet pristopili k testiranju iz bralnega razumevanja. Eksperimentalna skupina je dosegla statistično značilno izboljšanje rezultatov iz bralnega razumevanja glede na kontrolno skupino (P=0,030) in tako potrdila uspešnost pristopa.
Ključne besede:
branje
,
e-učilnica
,
tuji jezik
,
raziskava
,
osnovna šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Novak]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48441
UDK:
37.018.43:004:811.111'243(043.2)
COBISS.SI-ID:
21629704
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BZS0IWLM
Datum objave v DKUM:
14.10.2015
Število ogledov:
1461
Število prenosov:
175
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NOVAK, Jelena, 2015,
BRANJE V SPLETNI UČILNICI: POT K BRALNI PISMENOSTI V TUJEM JEZIKU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Novak. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48441
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Autism spectrum disorder and pragmatic comprehension
Ad-hoc and scalar implicatures in children with autism spectrum disorder
Guess what?
A diminished propensity to compute scalar implicatures is linked to autistic traits
Reading between the lines
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Virtual reality and neurocognitive intervention
Son-Rise Program
The impact of a therapeutic work with horse on children with autism spectrum disorders
Toilet training for the child with autism spectrum disorder
Early intervention for a child with autism spectrum disorders
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
READING IN E-CLASSROOM: THE WAY TOWARDS L2 READING COMPREHENSION
Opis:
The results of the European Survey on Language Competences (ESLC 2011) indicated that the 9th grade Slovenian students, in comparison to other European students, showed an above-average command of English in listening and writing skills, but only average results in reading skills. It was alarming that 41% of all participating Slovene students didn’t achieve the anticipated goals from the national curriculum in reading, in other words, they didn’t achieve the expected A2 level set by the Common European Framework. The purpose of the study was to find out whether it is possible to improve students’ reading comprehension skills by using a certain instructional approach. For this purpose the Digital Library was introduced in the already existing e-classroom. In 2012/13 school year 90 students were involved in the experiment, 46 in the experimental group and 44 in the control group. Both groups of students completed a questionnaire and took part in the first testing of reading skills in November. For this purpose, the standardized Key English Test was used from Cambridge University Press, or shortly KET. The results showed that groups were homogenous. Shortly after, students in the experimental group began to read regularly (twice a week) for their homework and discussed their reading assignments in school. The reading assignments lasted for 5 months. Meanwhile, students in the control group attended regular English classes with no additional reading prescribed for their homework on a regular basis. The analysis showed that students in the experimental group spent on average half an hour weekly reading 2 texts (approximately 900 words) and completing the teacher-prepared activities. At the beginning of May the second testing in reading comprehension was conducted in both groups. There was a statistically significant increase in the results of children from the experimental group compared to the control group (P = 0,030). The result confirmed that the approach was successful.
Ključne besede:
reading
,
e-classroom
,
foreign language
,
study
,
primary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj