| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA NJIHOVO ZAVZETOST PRI PRODAJI NEKATERIH STORITEV NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
Avtorji:ID Trdin, Jasna (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šarotar Žižek, Simona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Trdin_Jasna_2015.pdf (1,83 MB)
MD5: ABA4F02C92B6FE8B472943D0916154C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ena izmed ključnih nalog managementa v povezavi s težnjo po poslovni učinkovitosti in uspešnosti je spodbujanje zaposlenih, da več in bolje delajo. Ključni dejavnik, ki pripomorejo k uspešnosti in učinkovitosti posameznika, tima in podjetja kot celote, je motivacija. V času recesije pridobivajo pomen nematerialni načini motiviranja zaposlenih, vendar je ob upadanju storitev in dohodka, v negotovih razmerah težje obdržati delovno moralo zaposlenih. Podjetje, ki gradi svojo konkurenčno prednost na pripadnih in zvestih zaposlenih, mora skrbno izbrati optimalni način njihovega motiviranja. Motivaciji se lahko posvetimo šele, ko dohodek zadostuje za spodobno življenje zaposlenih. Pomen vlaganj v zaposlene in močan vpliv zadovoljstva zaposlenih, njihove zvestobe in produktivnosti na zaznano vrednost storitev, zadovoljstvo in zvestobo kupcev, ki vodi k dobičku in rasti podjetja, pojasnjuje »Storitvena verige dobička«. Prepoznavanja vplivnih dejavnikov motiviranja zaposlenih smo oprvili na primeru gospodarske družbe Pošta Slovenije, na njihovo zavzetost za delo in vpliv na prodajo blaga in nekaterih storitev družbe.
Ključne besede:motiviranje zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, zvestoba zaposlenih, produktivnost zaposlenih, Storitvena veriga dobička, zaznana vrednost storitev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev, vlaganje v zaposlene.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Trdin]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-48371 Novo okno
UDK:331.1
COBISS.SI-ID:12067868 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GMHZG0JB
Datum objave v DKUM:09.09.2015
Število ogledov:1322
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TRDIN, Jasna, 2015, VPLIV MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA NJIHOVO ZAVZETOST PRI PRODAJI NEKATERIH STORITEV NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Trdin. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48371
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF EMPLOYEE MOTIVATION ON THEIR ENGAGEMENT IN THE SALES OF CERTAIN NATIONAL POSTAL OPERATOR'S SERVICES
Opis:Looking at business efficiency and performance, one of the key tasks of the management is to find a way how to stimulate the employees so that they will work more and better. One of the key factors that contribute to the better performance and efficiency of an individual, a team or a company as a whole is motivation. In times of recession, this may represent for the management great problem and a challenge at the same time. Taking into account the difficult economic situation, the focus on non-material motivation of employees is becoming more and more important. The fair payment remains the foundation of successful business performance. Only when the income is a high enough to assure a decent life, it is a time to concentrate on the motivation. Therefore, if a company wishes to build its competitive advantage on the committed and loyal employees, it has to choose wisely the optimum way of their motivation. “The Service Profit Chain” reveals the great importance of investments in employees, technological support of contact and sales staff, their education and training as well as the great impact of their satisfaction and loyalty, their loyalty and productivity on the perceived service value and the satisfaction and loyalty of the buyers. This has led us to the research of the employee motivation factors that have the greatest impact on employee commitment at work as well as on the sales of goods and some services in the case of company Pošta Slovenije (Post of Slovenia).
Ključne besede:Customer satisfaction and loyalty, investments in employees, motivated employees, employee satisfaction, loyalty and productivity, The Service Profit Chain.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici